Jeg er ret vild med Fabrice Du Welz's "Calvaire", så nu skal jeg til at se Vinyan. Kan se at den kun får 5.5 på IMDb, men at den får 5/6 her på filmz. Er meget spændt på om det er skidt eller kanel.
Thumbs up for Calvaire, barely a thumb up for Vinyan. Go' fornøjelse.
Let it snow let it snow, jeg glæder mig nu til den 24, de er en af de dage jeg ved jeg vil have det sjovt og så få noget lækker mad, plus gaver self :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Let it snow let it snow, jeg glæder mig nu til den 24, de er en af de dage jeg ved jeg vil have det sjovt og så få noget lækker mad, plus gaver self :P
hehe den har jeg også lige fået set færdigt :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Hehe, det sku en jule klassiker men har ikke fået set den færdig regner jeg med jeg gør i aftnen :p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#7051 Kruse 14 år siden
#7052 Collateral 14 år siden
#7053 Kruse 14 år siden
#7054 Kruse 14 år siden
#7055 MMB 14 år siden
for første gang
#7056 Kruse 14 år siden
Nice!
#7057 misuma 14 år siden
Thumbs up for Calvaire, barely a thumb up for Vinyan. Go' fornøjelse.
#7058 Batsy 14 år siden
#7059 MOVIE1000 14 år siden
#7060 Batsy 14 år siden
Hehe, det sku en jule klassiker men har ikke fået set den færdig regner jeg med jeg gør i aftnen :p