Jeg har ikke den store lyst til at skrive en længere anmeldelse, så det bliver kun lige et par sætninger om mit indtryk af filmen.
Den var ganske udmærket og fint underholdende. Den var knapt så sjov som jeg havde troet(der var faktisk kun få steder at jeg grinte), men hele konceptet og udførelsen var nok til at give fin underholdning. Og så ender jeg nok på en 7/10.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg har ikke den store lyst til at skrive en længere anmeldelse, så det bliver kun lige et par sætninger om mit indtryk af filmen.
Den var ganske udmærket og fint underholdende. Den var knapt så sjov som jeg havde troet(der var faktisk kun få steder at jeg grinte), men hele konceptet og udførelsen var nok til at give fin underholdning. Og så ender jeg nok på en 7/10.
Havde også forventet en bedre film, med tanke på den anmeldelse jeg læste i Empire. Lander nok selv et sted mellem 6-7/10.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
EDIT: Filmen er på fransk, og voddler har kun svenske og norske undertekster. Engelske havde været fint, men gider ikke kæmpe mig igennem filmen med svenske tekster :( Så den ser jeg så ikke.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#7171 Kruse 14 år siden
#7172 Åkepool 14 år siden
Samme her.
#7173 Steffan Rasmussen 14 år siden
Havde også forventet en bedre film, med tanke på den anmeldelse jeg læste i Empire. Lander nok selv et sted mellem 6-7/10.
#7174 Wangsgaard 14 år siden
#7175 Kruse 14 år siden
#7176 Collateral 14 år siden
In Their Sleep
EDIT: Filmen er på fransk, og voddler har kun svenske og norske undertekster. Engelske havde været fint, men gider ikke kæmpe mig igennem filmen med svenske tekster :( Så den ser jeg så ikke.
#7177 Skeloboy 14 år siden
Hvis jeg er vågen, vil jeg se Steel Magnolias på DR1 kl. 23.45
#7178 Riqon 14 år siden
Så tag norsk, det er jo praktisk talt dansk med stavefejl.
#7179 Collateral 14 år siden
Gad jeg ikke :) Men er også meget ubeslutsom disse dage anyway (er lidt småsyg)
#7180 Collateral 14 år siden