Gravatar

#7331 MMB 14 år siden

Jeg er ret enig. Oldman gør det godt, men det er nu ikke hans bedste rolle efter min mening og ikke Oscar-værdig, hvis du spørger mig. Tempoet er langsomt, og det gør mig ikke noget. Mit problem var også helt klart, at jeg ikke fandt plottet specielt interessant. Jeg følte heller ikke, at udførelsen var noget særligt, og til tider kunne den godt blive forvirrende rent handlingsmæssigt. Og helt enig med hensyn til birollerne!
Gravatar

#7332 Babo84 14 år siden

Foeller

Oldman kan måske forsvares. Jeg kan godt lide hans afdæmpede stil. Om det er hans bedste er dog tvivlsomt.

Jeg fandt den faktisk for sløv. Ja undskyld mig, men for pokker hvor er den dræbende. Den pirrer virkelig tålmodigheden mere end den gavner plottet. Jeg savnede noget elementær spænding, intriger og spionage. Jeg fik aldrig indtryk af dette. Og ja. Den er noget usammenhængende i de overgange mellem scenerne. Det føler man ihvertfald som seer.

Jeg forudser den får ret gode anmeldelser i dk.
Gravatar

#7333 Kruse 14 år siden

Babo

Jeg havde godt lidt på fornemmelsen at filmen ikke helt ville ramme din smag, hvilket jeg havde lidt skrevet med dig om før.

Jeg vil bare lige hurtigt nævne, at jeg skam mener at denne film er noget nært et mesterværk, og mindst ligeså fantastisk som "Lad den rette komme ind". Jeg var dybt opslugt at stemningen, samt den fantastiske visuelle side og jeg mener i den grad at Oldmans afdæmpede præstation er sin Oscar-nominering fuldt fortjent.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#7334 Babo84 14 år siden

Kruse

Hehe. Det kommer nu heller ikke som det store chok for mig at du netop synes meget om den. Jeg ku godt lide Lad Den Rette Komme Ind. Altså intet mesterværk i min bog, men god var den da. Men godt du fik noget for pengene. Jeg sælger min udgave til billige penge. Jeg tror ikke jeg får set den mere. Jeg var ikke opslugt af historien. Eller tempoet.
Gravatar

#7335 Troels 14 år siden

Drive på blu ray :-)
Gravatar

#7336 MOVIE1000 14 år siden

Kaptajn Guldskæg
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7337 samcro 14 år siden

Limitless på blå
Idjit
Gravatar

#7338 Troels 14 år siden

Bobby Singer (7337) skrev:
Limitless på blå

fedt! spændende film, og lækkert at se Bradley Cooper kan spille seriøst også :)
Gravatar

#7339 MOVIE1000 14 år siden

Your Highness (BD)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7340 Steffan Rasmussen 14 år siden

Flugten (BD)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: