Gravatar

#7461 MOVIE1000 14 år siden

Nu er jeg færdig med HBO serien Rome, men jeg bliver i samme boldgade og vil se BBC serien Jeg Claudious.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7462 Batsy 14 år siden

Fik set The mask of Zorro for noget tid siden, glemte at skrive herinde men den var nu en herlig film og har smidt The Legend of Zorro som jeg simpelthen ikke forstår dens dårlige modtagelse, jovist ham der zorros knægt er til tider irriterende.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#7463 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg forstår godt Zorro-filmenes dårlige modtagelse.. de er sateme gay.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7464 Batsy 14 år siden

Lord Beef Jerky (7463) skrev:
Jeg forstår godt Zorro-filmenes dårlige modtagelse.. de er sateme gay.

Hej 13 årig dreng, som smider gay comments over det hele for ting de ikke kan lide! :P

Gravatar

#7465 Lord Beef Jerky 14 år siden

Det ene øjeblik er jeg 40 år, det andet øjeblik er jeg 13 år, men Zorro-filmene forbliver lige gay, ligegyldig hvor gammel jeg er!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#7466 Batsy 14 år siden

Lord Beef Jerky (7465) skrev:
Det ene øjeblik er jeg 40 år, det andet øjeblik er jeg 13 år, men Zorro-filmene forbliver lige gay, ligegyldig hvor gammel jeg er!

Du gay! Din fede bøf! 8-D

Nå seriøst snak, hvorfor finder du dem "gay"?

Gravatar

#7467 Lord Beef Jerky 14 år siden

#7466 Hovedsageligt er det nok bare Zorro i det hele taget... han ligner lidt the gimp fra Pulp Fiction, og hans sværd kunne ikke gøre en myre fortræd. Han er bare en ufattelig ikke-maskulin karakter, og placerer man ham så i to mindst ligeså ufarlige film, hvor man aldrig føler at han har problemer med at klare sig igennem strabadserne, kan jeg simpelthen ikke finde et mere passende ord end "gay" om de film.
Gravatar

#7468 Batsy 14 år siden

Lord Beef Jerky (7467) skrev:
#7466 Hovedsageligt er det nok bare Zorro i det hele taget... han ligner lidt the gimp fra Pulp Fiction, og hans sværd kunne ikke gøre en myre fortræd. Han er bare en ufattelig ikke-maskulin karakter, og placerer man ham så i to mindst ligeså ufarlige film, hvor man aldrig føler at han har problemer med at klare sig igennem strabadserne, kan jeg simpelthen ikke finde et mere passende ord end "gay" om de film.

Hehe, jov han får hvertfald ikke meget bank eller gør han næsten ikke, men hey
hans sværd dræbte da Captain Love! :p
Men finder dog stadig filmen underholdne, men synes Anotnhy hopkins Zorro var meget bedre :), han er os en bedre skuespiller en Bandereas og man kan forstår ham bedre :p

Gravatar

#7469 Riqon 14 år siden

The Mask of Zorro er ret fornøjelig underholdning med veloplagte skuespiller, og jeg føler der er lidt "indiana jones actionhumor" over dens udførelse. The Legend of Zorro var jammerlig dårlig og utiltalende på alle måder.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#7470 BN 14 år siden

Riqon (7469) skrev:
jeg føler der er lidt "indiana jones actionhumor" over dens udførelse.

Det har du ret i. Den her scene er ligeså herligt morsom som visse scener fra Indiana Jones-filmene kan være:

Jeg morer mig ihvertfald kosteligt ved 1:41-1:45 og 2:12-2:22. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: