Caligula har jeg haft fornøjelsen af at se ;), så nu er jeg færdig med det gamle Rom for denne omgang. Da jeg ikke kan sove lige nu, vil jeg prøve at se Taran og den magiske gryde.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg har absolut ingen idé om, hvad min mening om den er.
Jeg kender følelsen! Det jeg gjorde var, at lave en del research på filmen og derefter lade den ligge i en måneds tid. Genså så igen, det var som at se to forskellige film :)!
Jeg kender følelsen! Det jeg gjorde var, at lave en del research på filmen og derefter lade den ligge i en måneds tid. Genså så igen, det var som at se to forskellige film :)!
Har skam allerede researchet på den! :) interessant var den i hvert fald uden tvivl :)
#7481 Zombi 14 år siden
Har aldrig set den før, så jeg glæder mig da en smule. :)
#7482 MMB 14 år siden
For første gang nogensinde - og også på BD. :)
#7483 IK 14 år siden
Uha Uha. :) Det er en film der deler vandene.
#7484 Waldca 14 år siden
Verden bedste film!!
Du må gerne lige smide din mening om den.
#7485 Batsy 14 år siden
#7486 MMB 14 år siden
#7487 MMB 14 år siden
Sagt med andre ord: Det er ikke en film, som jeg føler, jeg kan skrive noget nogenlunde brugbart om, før jeg har genset den.
#7488 MOVIE1000 14 år siden
#7489 Broomie 14 år siden
#7490 MMB 14 år siden
Har skam allerede researchet på den! :) interessant var den i hvert fald uden tvivl :)