God damn! Tænk sig at have den tilgode. Bare det var mig :)
Filmen var i øvrigt en gigantisk skuffelse, som jeg hverken fandt uhyggelig eller specielt spændende... Den greb mig overhovedet ikke. :) Noget siger mig dog, at jeg er ret alene om at have den holdning.
Filmen var i øvrigt en gigantisk skuffelse, som jeg hverken fandt uhyggelig eller specielt spændende... Den greb mig overhovedet ikke. :) Noget siger mig dog, at jeg er ret alene om at have den holdning.
Jeg havde samme oplevelse, så nej du er ikke alene :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
The Exorcist er sgu fed! Den taber dog lidt i midten synes jeg. Awesome stemningsopbygning, men når effekterne går lidt amok, falder den lidt. Hen i mod klimakset stiger den dog voldsomt i awesomeness igen :)...8/10 herfra.
#7991 Skeloboy 13 år siden
Nu står den på Adams Æbler...har fået at vide, at den skulle være en af de bedre danske komedier...
#7992 MMB 13 år siden
#7993 Åkepool 13 år siden
God damn! Tænk sig at have den tilgode. Bare det var mig :)
#7994 MMB 13 år siden
#7995 MOVIE1000 13 år siden
Jeg havde samme oplevelse, så nej du er ikke alene :)
#7996 Åkepool 13 år siden
I to er netop blevet indstillet til at komme på min "ignorer"-liste ;)
#7997 MOVIE1000 13 år siden
Er den da speciel??
#7998 Lord Beef Jerky 13 år siden
Hvis Uwe Bolls navn stod skrevet et eller andet sted på The Exorcist, havde MOVIE1000 sikkert været henrykt over filmen!
#7999 Skeloboy 13 år siden
#8000 MMB 13 år siden
Her: http://www.thedailybeast.com/articles/2009/10/28/m...