Der er vel ingen der for alvor tror på at der sidder en møgfisse (pardon my french) og mener det 'hun' skriver seriøst!
Slå nu lige koldt vand i blodet. Jeg tror ikke, at der er tale om en trold og ser slet ingen grund til at bruge den slags skældsord om en nyankommen bruger.
Måske lige at gå vidt nok at kalde nogen en møgfisse. Eller også har jeg bare ikke været her længe nok til at forstå, at det her på filmz er et kompliment?
The only way to beat a troll is to not play their game.
I aften vil jeg gense den fremragende dokumentar "Never Sleep Again" om hele den brogede, men bestemt altid underholdende, "Nightmare On Elm street" saga.
Og hvis jeg ikke er blevet for træt bagefter, vil jeg snuppe et par afsnit af serien "Chuck".
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Jeg snakker ikke om at give skulderklap, men måske bare ikke lige gå så langt som at kalde en person for møgfisse.
Jeg har selv kommenteret negativt på flere af MallePalles indlæg, MEN forsøgt at holde kritikken i en lidt anden tone. Ikke at jeg skal lege hellig, for har også været provokeret af flere omgange, men vil også mene at det er over grænsen. Så gå hellere i kødet på de ting der skrives, ligesom flere andre har gjort. Tror ikke hun er en troll.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Jep. F.eks. den med Bob Marley-sangen der er direkte elendig (læs: får 0/10), fordi nogle af hendes eks-kærester røg hash og lyttede til Marleys musik!
#8251 elwood 13 år siden
Downloadede f.eks. Quantum Conundrum for par dage siden via. Steam, og jeg har ingen skrupler over det nå!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8252 Highland Park 13 år siden
#8253 Babo84 13 år siden
Muligt, men det kan være han mener andet?
#8254 Kruse 13 år siden
Men derfor er der vel ingen grund til at bruge sådan et skældsord, når det jo sådan set godt kan være en helt reel ny bruger?
#8255 Babo84 13 år siden
Så er hun bare blevet budt velkommen på en utraditionel måde :) Vi kan ikke alle gå rundt og giver skulderklap, det har vi dig til :)
#8256 Riqon 13 år siden
#8257 NightHawk 13 år siden
Og hvis jeg ikke er blevet for træt bagefter, vil jeg snuppe et par afsnit af serien "Chuck".
#8258 Kruse 13 år siden
Jeg snakker ikke om at give skulderklap, men måske bare ikke lige gå så langt som at kalde en person for møgfisse.
#8259 Collateral 13 år siden
Jeg har selv kommenteret negativt på flere af MallePalles indlæg, MEN forsøgt at holde kritikken i en lidt anden tone. Ikke at jeg skal lege hellig, for har også været provokeret af flere omgange, men vil også mene at det er over grænsen. Så gå hellere i kødet på de ting der skrives, ligesom flere andre har gjort. Tror ikke hun er en troll.
#8260 BN 13 år siden
Jep. F.eks. den med Bob Marley-sangen der er direkte elendig (læs: får 0/10), fordi nogle af hendes eks-kærester røg hash og lyttede til Marleys musik!