Gravatar

#8271 Babo84 13 år siden

Og hvis søde katie ikke indretter sig, så pudser han bare Les Grossman på hende.

Gravatar

#8272 knipsknips 13 år siden

Red Heat

Er startet på mit Arnold marathon.
Gravatar

#8273 Babo84 13 år siden

Holder lige en pause fra PT Anderson, og ser A Scanner Darkly.
Gravatar

#8274 Zombi 13 år siden

Slumdog Millionaire engang i aften.
Gravatar

#8275 Batsy 13 år siden

Vil nu endelig give mig til at se The Tree of life
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#8276 Ericmase 13 år siden

Batsy (8275) skrev:
Vil nu endelig give mig til at se The Tree of life

Jeg kunne godt lide den. Meget flot film, men du vil enten blive skuffet eller underholdt. Held og lykke :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#8277 Batsy 13 år siden

Ericmase (8276) skrev:
Jeg kunne godt lide den. Meget flot film, men du vil enten blive skuffet eller underholdt. Held og lykke :)

Den var skam rigtig god, Brad pitt var skræmmende, sårbar og stærk som faren, og den yngre jack spillede os et godt stykke skuespil, stjal rampelyset. Var dog lidt skuffet over Sean Penns rolle, den var lidt unødvendig eller er det bare mig? Dog var den helt vildt flot filmet, virkelig flot BD udgivelse.

Gravatar

#8278 BN 13 år siden

Batsy (8277) skrev:
Var dog lidt skuffet over Sean Penns rolle, den var lidt unødvendig eller er det bare mig?

Sean Penns karakter, den ældre Jack, skal ikke betragtes eller bedømmes separat, men i sammenhæng med den yngre Jack. Den ældre Jack tænker tilbage på sin barndom og reflekterer over hele sit liv og den større mening med alting. Derfor kan Sean Penns rolle på ingen måde undværes. Han er det rastløse storbymenneske, som synes, at verden i almindelighed er kørt af sporet. Vi ser en hel del til ham i starten af filmen, lidt undervejs og igen tilsidst i filmen. UDEN ham som den ældre Jack ville vi ikke vide, at årene er gået, og at Jack nu er blevet voksen og stadig præges af sin opvækst, samt af den sorg og det savn, der skyldes hans ene broders død.

Jeg synes, at Sean Penns rolle fungerer perfekt.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8279 Batsy 13 år siden

BN (8278) skrev:
Sean Penns karakter, den ældre Jack, skal ikke betragtes eller bedømmes separat, men i sammenhæng med den yngre Jack. Den ældre Jack tænker tilbage på sin barndom og reflekterer over hele sit liv og den større mening med alting. Derfor kan Sean Penns rolle på ingen måde undværes. Han er det rastløse storbymenneske, som synes, at verden i almindelighed er kørt af sporet. Vi ser en hel del til ham i starten af filmen, lidt undervejs og igen tilsidst i filmen. UDEN ham som den ældre Jack ville vi ikke vide, at årene er gået, og at Jack nu er blevet voksen og stadig præges af sin opvækst, samt af den sorg og det savn, der skyldes hans ene broders død.

Jeg synes, at Sean Penns rolle fungerer perfekt.

Well, den fik en i tænke boksen og sådan, men nu hvor jeg tænker over det så er Sean Penns rolle ikke unødvendig, men han slog ikke særlig meget gnister, som jeg synes han gjorde i the thin red line, men så jeg glad for Pitt for eksempel, virkelig slog gnister. Synes dog The Thin red line er en del bedre end den her, men det bestemt en rigtig god film 8-9/10

Gravatar

#8280 BN 13 år siden

'How to train your dragon' (animationsfilm fra Dreamworks)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: