Gravatar

#8291 knipsknips 13 år siden

Total Recall - BD
Gravatar

#8292 Kruse 13 år siden

"The Skin I Live In" på BD
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8293 knipsknips 13 år siden

Tintin - BD
Gravatar

#8294 Collateral 13 år siden

Spider-Baby Or the Maddest Story Ever Told
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8295 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden

Hvis alt går vel, skal jeg vist se "Inception" med RiffTrax her i eftermiddag. Der bliver sikkert ganske interessant at se om de drenge kan gøre filmen lidt mere interessant.
Gravatar

#8296 Babo84 13 år siden

utyske (8295) skrev:
Hvis alt går vel, skal jeg vist se "Inception" med RiffTrax her i eftermiddag. Der bliver sikkert ganske interessant at se om de drenge kan gøre filmen lidt mere interessant.

De kunne de så ikke, kan jeg læse :) Du skal se den med BN, så vil du knække sammen af grin :)
Gravatar

#8297 BN 13 år siden

Babo84 (8296) skrev:
De kunne de så ikke, kan jeg læse :) Du skal se den med BN, så vil du knække sammen af grin :)

I doubt it. ;-)

Efterhånden tror jeg, han ville få udslæt, hvis han var i nærheden af mig. Han har set sig sur eller irriteret på mig én gang for alle - og i hans verden kan dette øjensynligt ikke ændres.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#8298 Babo84 13 år siden

BN (8297) skrev:
I doubt it. ;-)

Efterhånden tror jeg, han ville få udslæt, hvis han var i nærheden af mig. Han har set sig sur eller irriteret på mig én gang for alle - og i hans verden kan dette øjensynligt ikke ændres.

hehe..
Gravatar

#8299 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden

Babo84 (8296) skrev:

Nah, jeg vil hellere bruge tid på nogle af Nolans andre film, som jeg bedre kan lide. :)
Gravatar

#8300 Babo84 13 år siden

utyske (8299) skrev:
Nah, jeg vil hellere bruge tid på nogle af Nolans andre film, som jeg bedre kan lide. :)

Også bare ok. Hvad for nogle foretrækker du egentligt?

Skriv ny kommentar: