Hvis alt går vel, skal jeg vist se "Inception" med RiffTrax her i eftermiddag. Der bliver sikkert ganske interessant at se om de drenge kan gøre filmen lidt mere interessant.
Hvis alt går vel, skal jeg vist se "Inception" med RiffTrax her i eftermiddag. Der bliver sikkert ganske interessant at se om de drenge kan gøre filmen lidt mere interessant.
De kunne de så ikke, kan jeg læse :) Du skal se den med BN, så vil du knække sammen af grin :)
De kunne de så ikke, kan jeg læse :) Du skal se den med BN, så vil du knække sammen af grin :)
I doubt it. ;-)
Efterhånden tror jeg, han ville få udslæt, hvis han var i nærheden af mig. Han har set sig sur eller irriteret på mig én gang for alle - og i hans verden kan dette øjensynligt ikke ændres.
Efterhånden tror jeg, han ville få udslæt, hvis han var i nærheden af mig. Han har set sig sur eller irriteret på mig én gang for alle - og i hans verden kan dette øjensynligt ikke ændres.
#8291 knipsknips 13 år siden
#8292 Kruse 13 år siden
#8293 knipsknips 13 år siden
#8294 Collateral 13 år siden
#8295 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden
#8296 Babo84 13 år siden
#8297 BN 13 år siden
I doubt it. ;-)
#8298 Babo84 13 år siden
hehe..
#8299 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden
Nah, jeg vil hellere bruge tid på nogle af Nolans andre film, som jeg bedre kan lide. :)
#8300 Babo84 13 år siden
Også bare ok. Hvad for nogle foretrækker du egentligt?