Hehe. Beklager, men jeg blev ikke revet med af historien, men fandt den faktisk både tynd og kedelig. Guy Pearce og de andre spiller godt, men helheden fænger mig bare ikke.
Jeg agter at gense den ved lejlighed, bare for at tjekke om jeg har misset et eller andet.
Regner med du smider et par ord, for jeg har heller ikke set den og vægrer lidt ved at gå igang med den, da den er lidt "gammel" og måske ikke rammer mig i en grad som den har gjort med de mange der roser den til skyerne, men som nok så den da den kom frem.
Så derfor er det godt med en "fresh" udtalelse om den.
Men når du umiddelbart ser første sæson hurtigt, så kan det godt tyde på en god bedømmelse :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#8321 Collateral 13 år siden
Fedt. Det er virkelig en mesterlig serie. Skal eje den når engang jeg får råd.
#8322 Åkepool 13 år siden
Say what?!!
Den karakter kan du vist godt skrive allerede nu.
#8323 Kruse 13 år siden
#8324 Åkepool 13 år siden
Er det første gang du ser "Sopranos"?
#8325 BN 13 år siden
Hehe. Beklager, men jeg blev ikke revet med af historien, men fandt den faktisk både tynd og kedelig. Guy Pearce og de andre spiller godt, men helheden fænger mig bare ikke.
Jeg agter at gense den ved lejlighed, bare for at tjekke om jeg har misset et eller andet.
#8326 Åkepool 13 år siden
Do that ;)
#8327 knipsknips 13 år siden
#8328 Kruse 13 år siden
Jeps, og jeg er snart igennem første sæson :)
#8329 Ericmase 13 år siden
Har kun været en sæson igennem, men ser nok resten til jeg bliver 18 år. :)
#8330 Åkepool 13 år siden
Regner med du smider et par ord, for jeg har heller ikke set den og vægrer lidt ved at gå igang med den, da den er lidt "gammel" og måske ikke rammer mig i en grad som den har gjort med de mange der roser den til skyerne, men som nok så den da den kom frem.
Så derfor er det godt med en "fresh" udtalelse om den.
Men når du umiddelbart ser første sæson hurtigt, så kan det godt tyde på en god bedømmelse :)