Gravatar

#8431 elwood 13 år siden

Review Kruse 8-)

Also a vote up here for the best Rap song in years, det er så fedt de har fået ham til det, men kan tydelig høre det ikke er hans miljø, men damm den er fed skrevet og udført.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8432 Batsy 13 år siden

Vil squ til at se noget Batman.

Starter ud med mesterværket Batman Begins
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#8433 Ericmase 13 år siden

Snart ser jeg "Aliens".
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#8434 Kruse 13 år siden

elwood (8431) skrev:
Review Kruse 8-)

Jeg har ikke rigtigt den store lyst til at skrive anmeldelser for tiden, så hvis jeg lavede en, så ville det alligevel være tæt på en Narniabæver-style anmeldelse :)

elwood (8431) skrev:
Also a vote up here for the best Rap song in years, det er så fedt de har fået ham til det, men kan tydelig høre det ikke er hans miljø, men damm den er fed skrevet og udført.

Well...Jeg var nu ikke helt så vild med rap'en må jeg indrømme. Jeg synes heller ikke at overgangen fra almindelig tale til den rap fungerede helt så godt, da der var meget stor forskel på lydmixet. Og så fremstod det også tydeligt at Chris Cooper ikke har helt naturligt ved at levere den.

Men det var da en udmærket rap, jeg foretrak bare mange af de andre sange i filmen.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8435 elwood 13 år siden

Ever heard of sarkasm...

Self. er de andre sange bedre, det er jo mere kompetente folk bag mic'en, men med det sagt, så synes jeg det var en sjov rap netop fordi det slet slet ikke er noget han er vandt til/tryg ved, det jo også lidt det Kermit måske hentyder til i slutningen hvor han spørger, hvorfor han ikke bare sagde DET 8-)

Gravatar

#8436 Kruse 13 år siden

Jo jo, det er bestemt meningen, men jeg har det bare ofte svært med den slags rap's, hvor noget af det sjove skal ligge i at det er en unaturlig person der udfører den.
Gravatar

#8437 Kruse 13 år siden

I aften skal jeg formentlig se "Tropa de Elite 2" på BD :)
Gravatar

#8438 Åkepool 13 år siden

Kruse (8430) skrev:
Jamen, det var ærgerligt for dig :)

Ja meget, eftersom jeg voksede op med The Muppet show og var vild med det.

Det kunne filmen desværre ikke leve op til.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#8439 Batsy 13 år siden

The dark knight BD
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#8440 elwood 13 år siden

DRK ser ud til igen og ha bestemt min aften.

Proms: Hurra for Hollywood

Proms koncert fra BBC 2011.

John Wilson har etableret et misundelsesværdigt ry som dirigent, arrangør og underviser. Han er internationalt anerkendt som ekspert i inden for populærmusik, jazz og musik til film og tv. I denne koncert får John Wilson og hans orkester selskab af en formidabel række af dagens vokal stjerner i en fejring af den gyldne æra for Hollywood filmmusicals. Hurra for Hollywood tager os fra talefilmens begyndelse og fødslen af filmmusicalen op til 1960'erne. Desuden er der en særlig hyldest til RKO filmene med Fred Astaire og Ginger Rogers, som begge blev født for 100 år siden.

Skriv ny kommentar: