Gravatar

#8571 Kisbye 13 år siden

Har lige set første del af Chris Markers "A Grin Without a Cat". Holder lige en pause inden jeg ser anden del.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#8572 MMB 13 år siden

Skeloboy (8567) skrev:
Skal se en Once Upon A Time-film...så kan I jo selv gætte hvilken...;)

Once Upon a Time in China! Held og lykke.
Gravatar

#8573 Skeloboy 13 år siden

Steffan Rasmussen (8570) skrev:
Once Upon a Time in Anatolia ... glæd dig.

Præcis :) - og ja, superfilm!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#8574 Collateral 13 år siden

Crash
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8575 MMB 13 år siden

Har set Ladri di biciclette og Smultronstället se sidste to dage. Hvilken latte-film skal ses i dag, mine damer og herrer?
Gravatar

#8576 Collateral 13 år siden

Full Metal Jacket for første gang.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8577 Ericmase 13 år siden

Collateral (8576) skrev:
Full Metal Jacket for første gang.

Første halvdel er gennemsyret fantastisk, men anden halvdel bliver en smule kedelig og lidt for tilfældigt! Rigtig god film ellers (min dansklærer lokkede mig til at se den første gang)!

5/6 stjerner herfra.
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#8578 Batsy 13 år siden

Coriolanus
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#8579 Kisbye 13 år siden

Foeller (8575) skrev:
Har set Ladri di biciclette og Smultronstället se sidste to dage. Hvilken latte-film skal ses i dag, mine damer og herrer?

Hvad blev det så til?

Ellers vil jeg da anbefalde "Umberto D" nu du er igang med den italienske neorealisme.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#8580 MMB 13 år siden

Kisbye (8579) skrev:
Hvad blev det så til?

Ellers vil jeg da anbefalde "Umberto D" nu du er igang med den italienske neorealisme.

Det blev ikke til noget som helst. :) Tak for tippet, den skal ses - måske endda i dag. :)

Skriv ny kommentar: