Gravatar

#8651 Steffan Rasmussen 13 år siden

Lawrence of Arabia for første gang på BD. Jeg føler mig som en otte årig juleaften.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#8652 NightHawk 13 år siden

Navarre3 (8648) skrev:
En omgang Breaking Bad og Dr. Who :)

Hvilken sæson af "Dr. Who" er du igang med at se ? :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#8653 Kruse 13 år siden

Coriolanus
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8654 Batsy 13 år siden

Kruse (8653) skrev:
Coriolanus

Uhhh, håber den falder for din smag! For jeg synes den var helt absurd god! Ralph var fantastisk.

Håber du kan lide den, og måske skriver lidt om den her på What we saw tråden 8)

Men skal se Hugo for første gang.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#8655 MOVIE1000 13 år siden

Kruse (8653) skrev:
Coriolanus

Vil meget gerne høre din mening, for jeg har et helt andet syn på filmen end batsy, jeg fandt den piv ringe, uforstående med hvorfor den skulle moderniseres når de ikke modernisrede det værste ved hele filmen dialogerne. Jeg er spændt på at høre hvad du synes om den :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#8656 Batsy 13 år siden

MOVIE1000 (8655) skrev:
Vil meget gerne høre din mening, for jeg har et helt andet syn på filmen end batsy, jeg fandt den piv ringe, uforstående med hvorfor den skulle moderniseres når de ikke modernisrede det værste ved hele filmen dialogerne. Jeg er spændt på at høre hvad du synes om den :)

Havde svært med det i starten, men efter 5 min, synes jeg det var utrolig fedt. Jeg synes det fedt at Ralph beholdte Shakesperian "sproget".

Den film var også noget af det bedste jeg havde set fra skuespiller fronten, i lang tid. Alle gjorde det eminent.

Gravatar

#8657 Mark M 13 år siden

har nogle BD jeg endnu ikke har fået set

Man of Fire, Casablanca 70 års udgave såhhhhh

men føler bare ikke jeg har tid til at sætte mig ned og nyde dem
Gravatar

#8658 Kruse 13 år siden

Batsy (8654) skrev:
Håber du kan lide den, og måske skriver lidt om den her på What we saw tråden 8)

MOVIE1000 (8655) skrev:
Vil meget gerne høre din mening, for jeg har et helt andet syn på filmen end batsy

Jeg har ikke tid til at skrive en længere anmeldelse, så i kan istedet få et par korte ord her. Og jeg må sige at jeg hører tættere på Batsy's vurdering end MOVIE1000's vurdering. Det tager lige lidt tid før man vender sig til sproget, men når først man gør dette, så bliver det shakespeare'ske sprog en af filmens styrker. Det er dog ikke alle der kan leverer det helt troværdigt, men Ralph Fiennes er virkelig forrygende til det. Selve historien er eviggyldig, og i øvrigt glimrende eksekveret. Men det er især Ralph Fiennes, som er filmens største styrke, og han er virkelig en nydelse at følge i filmen. Og skal jeg sætte en karakter på det, så ender jeg nok ca. på en 7-8/10.
Gravatar

#8659 Batsy 13 år siden

YAY, fedt at du kunne lide den! 8)

Herligt at høre at jeg ikke den eneste der synes Ralph levere varen i topform!, og nej ikke alle levere det fortrinligt. Var helt mundlam under Tv scenen, wow.

Gravatar

#8660 Kruse 13 år siden

A Bittersweet Life

Skriv ny kommentar: