Med en IMDb-rating på 2/10 og en rolleliste der består af: Casper Van Dien, Erika Eleniak, Coolio og Udo Kier, hvordan kan det så gå galt?
Don't do it! Vi så den på et tidspunkt til en Filmz-filmaften(tak gi-jones!), og vi kigger alle stadig ondt efter ham. Det er muligvis den dårligste film jeg nogensinde har set, da den ikke engang kan nydes på den der "så-dårlig-at-den-er-god". Der er INGEN redeeming qualities, den er bare afsindigt kedelig! Jeg har selv bidtaget til den lave IMDb score med min 1/10 karakter!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Don't do it! Vi så den på et tidspunkt til en Filmz-filmaften(tak gi-jones!), og vi kigger alle stadig ondt efter ham. Det er muligvis den dårligste film jeg nogensinde har set, da den ikke engang kan nydes på den der "så-dårlig-at-den-er-god". Der er INGEN redeeming qualities, den er bare afsindigt kedelig! Jeg har selv bidtaget til den lave IMDb score med min 1/10 karakter!
Jeg endte også med at opgive cirka halvvejs igennem, da jeg kedede mig ret voldsomt. :)
Det skulle jeg lige til at skrive!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Hehe det "sjoveste" er faktisk "slutningen" hvor det hele slutetr af emd en ekslosion, og det kommer bare uden noget rigtig varsel, lidt som forfatterne bag bogen blev spurgt om de ville med en tur i byen, og så bare lige sku skrive de to sidste linier færdig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8811 Ericmase 13 år siden
Værsgo
;)
#8812 Hr. Nielsen 13 år siden
#8813 wiseguy 13 år siden
#8814 Kruse 13 år siden
#8815 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden
Med en IMDb-rating på 2/10 og en rolleliste der består af: Casper Van Dien, Erika Eleniak, Coolio og Udo Kier, hvordan kan det så gå galt?
#8816 Steffan Rasmussen 13 år siden
Smider Erika tøjet?
#8817 Kruse 13 år siden
#8818 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden
Jeg endte også med at opgive cirka halvvejs igennem, da jeg kedede mig ret voldsomt. :)
#8819 Collateral 13 år siden
Det skulle jeg lige til at skrive!
#8820 elwood 13 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"