Gravatar

#9041 Babushka 13 år siden

Flakes 2007 !
Gravatar

#9042 Zombi 13 år siden

Babushka (9041) skrev:
Flakes 2007 !

Hvorfor spammer du bare filmz konstant med ligegyldige indlæg? Det er jo ikke engang sjovt. Hvis du i det mindste var lidt mere original gav det mere mening, medmindre dit liv selvfølgelig er så meningsløst, at du ikke har andet at foretage dig end at skrive små ligegyldigheder dagen lang på filmz.
Gravatar

#9043 Batsy 13 år siden

King kong Forlænget version på BD, intro scenerne er fantastiske.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9044 MOVIE1000 13 år siden

Batsy (9043) skrev:
King kong Forlænget version på BD, intro scenerne er fantastiske.

Og resten af filmen er lort.

:P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9045 Batsy 13 år siden

MOVIE1000 (9044) skrev:

Lige omvendt! det er et mesterværk, helt fantastisk film. Indrømmer dog at tempoet er måske ALT for hurtigt i midter delen, men er helt vild med Kong vs V-rex'ne, og i sidste ende slår den helt og igenmen den klassiske film. Især fordi Naomi watts er bare mere end en decideret skrige dukke, men en man holder af og man kan mærke en stærk kemi mellem hende og Kong.

Gravatar

#9046 MOVIE1000 13 år siden

Batsy (9045) skrev:
MOVIE1000 (9044) skrev:

Lige omvendt! det er et mesterværk, helt fantastisk film. Indrømmer dog at tempoet er måske ALT for hurtigt i midter delen, men er helt vild med Kong vs V-rex'ne, og i sidste ende slår den helt og igenmen den klassiske film. Især fordi Naomi watts er bare mere end en decideret skrige dukke, men en man holder af og man kan mærke en stærk kemi mellem hende og Kong.

Det er jeg så slet ikke enig i, jeg fandt King Kong utrolig skuffende, effekterne virker ikke troværdig for mig elelr realistiske. og skuespillet er middelmådigt måske enda ringe.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#9047 Batsy 13 år siden

MOVIE1000 (9046) skrev:
Det er jeg så slet ikke enig i, jeg fandt King Kong utrolig skuffende, effekterne virker ikke troværdig for mig elelr realistiske. og skuespillet er middelmådigt måske enda ringe.

Synes effeketerne er pisse flotte, det eneste jeg synes var halv dårligt lavet og ubrugeligt var langhalse scenen, spil af tid. Dog synes jeg kong var helt fantastisk lavet, og ikke mindst resterne af dino'erne og så insekterne var forbandet godt lavet, skuespillet synes jeg var fint nok men Naomi var den bedste i den film, hvertfald skuespiller mæssigt. Jack black gjorde det godt, og var overasket over ham og Andy Serkis var da herlig som Kongs ansigt og Lumpy.

Gravatar

#9048 Snaden 13 år siden

Elf
Gravatar

#9049 BN 13 år siden

MOVIE1000 (9044) skrev:

Batsy (9045) skrev:
MOVIE1000 (9044) skrev:

Neutral som jeg jo er, vil jeg nøjes med at sige, at Batsy naturligvis har ret her. PJ's King Kong-film er filmmagi på højeste plan - med sin fantastiske stemning og sin fantastiske billedside.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9050 Skeloboy 13 år siden

Synes at King Kong '05 er utrolig langtrukken. Hver scene er konsekvent for lang, den er overdrevet "glossy" i udseendet og scenen med alle de mange dyr er direkte elendig...

Bare min mening :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: