Jep. Har fået BD boksen i julegave og har ikke så meget t variere med hjemme hos min mor, ikke at det gør noget. Havde ikke fået set Rear Window tidligere og jeg er helt vild med den. Rope kunne jeg også godt lide.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Nu skal I bare høre, modderfokkers! Imorgen står den på The Kid With A Bike, Take Shelter, Shame, Intouchables, Weekend, Grabbers og Cafe De Flore! Orv hvor jeg glæder mig!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Historien om samlebånds-agtig, upersonlig og ensrettet musik og hvordan man i vores tid prioriterer attitude, image og show højere end den der lille, uvæsentlige biting, der hedder musik.
#9251 BN 13 år siden
Har du lige gang i en Hitchcock-kavalkade? :-)
#9252 Collateral 13 år siden
Jep. Har fået BD boksen i julegave og har ikke så meget t variere med hjemme hos min mor, ikke at det gør noget. Havde ikke fået set Rear Window tidligere og jeg er helt vild med den. Rope kunne jeg også godt lide.
#9253 Collateral 13 år siden
#9254 BN 13 år siden
Det er den eneste 1950'er-Hitchcock-film jeg aldrig har fået set. Glæder mig til at høre din bedømmelse.
#9255 Collateral 13 år siden
#9256 Kruse 13 år siden
#9257 Lord Beef Jerky 13 år siden
#9258 Kruse 13 år siden
#9259 Collateral 13 år siden
#9260 BN 13 år siden
Historien om samlebånds-agtig, upersonlig og ensrettet musik og hvordan man i vores tid prioriterer attitude, image og show højere end den der lille, uvæsentlige biting, der hedder musik.
Det bliver pinefuldt ...