Fik lige set den roste "Extremely Loud and Incredible Close", som alligevel i sidste ende, fik presset nogle tårer ud af mig. Specielt pinligt, når man sidder ved siden af en pige, man havde pralet over for fra første øjeblik, at det ikke ville finde sted. Heldigt for mig, havde jeg en hætte-trøje på, og lyset var tilstrækkeligt dæmpet. Også lærte jeg, at man ikke skulle undervuderer film fra starten af hvilket jeg egentlig heller aldrig gør. Hvorfor det skulle være tilfældet med denne, ved jeg ikke. Jeg skulle have lyttet efter Nadia.
Den næste film på programmet bliver enten, "Jurassic Park" - generhvervet på (BD) med MA 7.1 - Bliver for sweet at gennemleve det øjeblik, hvor vandet i et krus ryster! Eller også bliver det "Shutter Island" eller "The Sixth Sense" - også på Blu-ray. Alt ramler op med, hvad resten af folkemængden syntes vi skal se. Personligt håber jeg på "The Sixth Sense", der ligeledes består med MA 7.1 audio. Yay!
#9271 Batsy 13 år siden
#9272 Kruse 13 år siden
#9273 The Vossen 13 år siden
Den næste film på programmet bliver enten, "Jurassic Park" - generhvervet på (BD) med MA 7.1 - Bliver for sweet at gennemleve det øjeblik, hvor vandet i et krus ryster! Eller også bliver det "Shutter Island" eller "The Sixth Sense" - også på Blu-ray. Alt ramler op med, hvad resten af folkemængden syntes vi skal se. Personligt håber jeg på "The Sixth Sense", der ligeledes består med MA 7.1 audio. Yay!
#9274 MMB 13 år siden
I drømmeland? :D
#9275 The Vossen 13 år siden
Ja, det var noget af en drøm, der gik i opfyldelse!
- Inception
#9276 Riqon 13 år siden
Den der seng lyder da ikke helt dårlig ;)
#9277 Zombi 13 år siden
:)
#9278 BN 13 år siden
Yes, Mam.
#9279 Batsy 13 år siden
Let me Guess, no me gusta Oceans Eleven? :P
Haha, Genialt! den skal jeg lytte til værd gang jeg ikke kan sove!
#9280 MMB 13 år siden
Mente nu mere, at den ikke ligefrem er specielt rost. :D