Gravatar

#9351 HonoDelLoce 13 år siden

Snaden (9350) skrev:
Serier af kort varighed (ca. 25min) gælder jo ikke som "rigtige" serier. Det er jo bare fyld eller afveksling til ind i mellem de "rigtige" serier. :)

Det bliver du nok nødt til at uddybe bare en liiiiiiiille smule?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9352 Riqon 13 år siden

#49 - Det er jo let nok at være i gang med mange serier. Udfordringen er at tage dem på tur. ;)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9353 Snaden 13 år siden

Det er som regel en lidt mere løst sammenhængende handling, og derved ikke noget must, at følge den slavisk. F.eks. Seinfeld / Kongen af Queens kontra Lost / Breaking.

Jeg kan sagtens taget et afsnit seinfeld, hvis jeg har set tre episoder Breaking Bad....bare sådan for lige at "koble" af.
Gravatar

#9354 HonoDelLoce 13 år siden

Riqon (9352) skrev:
#49 - Det er jo let nok at være i gang med mange serier. Udfordringen er at tage dem på tur. ;)

Hehe. De kørende serier kan jeg simpelthen ikke vente med, de skal ses så snart det er muligt :D

Af samme grund tager jeg også alle de stoppede serier på tur, da det er eneste måde at sikre mig på, at jeg kan følge med :D

Snaden (9353) skrev:
Det er som regel en lidt mere løst sammenhængende handling, og derved ikke noget must, at følge den slavisk. F.eks. Seinfeld / Kongen af Queens kontra Lost / Breaking.

Jeg kan sagtens taget et afsnit seinfeld, hvis jeg har set tre episoder Breaking Bad....bare sådan for lige at "koble" af.

Så det er ikke en "rigtig" serie, fordi den kan være mere "story of the week"-agtig, frem for at have en sammenhængende historie?

Der findes da masser af "længerevarende" serier (med standard-længde på afsnittene på omkring de 42 minutter), der heller ikke følger en sammenhængende historie, men mest er afsnit-baseret - er det så heller ikke "rigtige" serier? Jeg tænker især de tidlige sæsoner af X-files, Criminal Minds (og alle de lignende krimi-serier) ?

Selvfølgelig er det rigtige serier på lige fod med alt andet, og blot fordi det kan lade sig gøre at hoppe i afsnittene betyder det da ikke, at det ikke er et "must" for fans af de serier at følge dem "slavisk".
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9355 Snaden 13 år siden

*facepalm*

Det var sagt i sjov. Selvfølgelig er de serier da lige så rigtige som andre serie. jesus christ...

Men hvert indlæg herinde, skal åbenbart brydes op og analyseres ord for ord. Men jo, der er da selvfølgelig serier med lang spilletid, som også har løst sammenhængende handling.
Gravatar

#9356 Riqon 13 år siden

Snaden (9355) skrev:
Men

Altså noget, som står i modsætning til det, som kom før.

Snaden (9355) skrev:
hvert

En anden måde at sige "alle" på, med fokus på det individuelle.

Snaden (9355) skrev:

Altså kommentar.

Snaden (9355) skrev:
herinde

Det vil sige på Filmz forum.

Snaden (9355) skrev:
skal åbenbart brydes op og analyseres ord for ord.

Så vidt muligt, ja :)
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#9357 Snaden 13 år siden

hahahah..
Gravatar

#9358 Neranders 13 år siden

Clash of the Titans, dog med lave forventninger.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#9359 Neranders 13 år siden

Neranders (9358) skrev:
Clash of the Titans, dog med lave forventninger.

Hvilken den levede "op" til.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#9360 Skeloboy 13 år siden

Landscape In The Mist

Vil se en Theo Angelopolous film hver hverdag i denne uge ;)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy

Skriv ny kommentar: