Gravatar

#9371 Skeloboy 13 år siden

Lord Beef Jerky (9370) skrev:
Det er så også den eneste af hans film, jeg tilgengæld har set. Jeg fandt den dybt forfærdelig og ufattelig prætentiøs.

Kan ikke lide ordet prætentiøs...men er halvfærdig nu, og den er godt nok ikke specielt god.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#9372 Skeloboy 13 år siden

Har tidligere i dag set Dil Chahta Hai - en tre timers indisk film og The Other Side of the Underneath, en ret så mærkelig eksperimental film.

Nu begynder jeg på Oasis, som er lavet af Lee Chang Dong, der bl.a. har lavet den helt fantastiske Poetry
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#9373 Hr. Nielsen 13 år siden

Hushpuppy (Beasts of the Southern Wild) i biografen.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#9374 Collateral 13 år siden

28 Days Later
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9375 misuma 13 år siden

Jeg oplever flere og flere situationer hvor jeg slet ikke evner at vælge film. Trist udvikling!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#9376 Slettet Bruger [2559402234] 13 år siden

Jeg vil se et par afsnit af Mad Men sæson 5.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#9377 Kruse 13 år siden

Jeg vil også se noget Mad Men: Sæson 5 :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9378 Steffan Rasmussen 13 år siden

misuma (9375) skrev:
Jeg oplever flere og flere situationer hvor jeg slet ikke evner at vælge film. Trist udvikling!

Smid de usete film i en flyttekasse. Luk øjnene og træk een.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#9379 wigant 13 år siden

Steffan Rasmussen (9378) skrev:
Smid de usete film i en flyttekasse. Luk øjnene og træk een.

Jeg har skrevet mine film i et excelark og nummereret dem. Herefter bruger jeg den enkle Formel slump() som tilfældig vælger en film for mig - man er vel doven.

Bruges dog kun når jeg ikke kan bestemme mig.
Gravatar

#9380 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg har en oversigt over alle mine film i MyMovies Pro på telefonen. Hvis jeg ikke kan vælge en film plejer jeg at filtrere de film, jeg før har set (på BD), fra og lige ryste telefonen - så vælger den en random :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: