Gravatar

#9511 Lavendel 13 år siden

Ericmase (9510) skrev:
Troede lige jeg var den eneste der kendte det træk at spare penge på. Se hvad jeg lånte fra biblioteket for nyligt her (se på søgeresultat nummer 2).
Alien ?
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#9512 Kruse 13 år siden

Lavendel (9509) skrev:
Biblioteket eller Blockbuster, haha

Hvorfor skulle jeg skrive biblioteket, hvis jeg mente blockbuster?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9513 Zombi 13 år siden

Snupper et gensyn med Sam Peckinpahs sublime "The Wild Bunch" i aften. På blu ray seføli'
Gravatar

#9514 Ispep 13 år siden

Ville have set The Master, men udsætter det til lørdag.
Gravatar

#9515 Lavendel 13 år siden

Manos: The hands of fate, skal jeg se nu.
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Gravatar

#9516 Collateral 13 år siden

Kruse (9508) skrev:
Det er faktisk ikke engang en jeg ejer, men en jeg har lånt på biblioteket.

Har faktisk også lige været i færd med at reservere lidt forskellige film fra biblioteket. Helt pænt udvalg. Jeg har brugt det meget før i tiden.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9517 Ericmase 13 år siden

Lavendel (9511) skrev:
Alien ?

Nope, men Alien Anthology på BD: http://www.imusic.dk/gfx/item/reference/706/570402...
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#9518 Hr. Nielsen 13 år siden

Zombi (9513) skrev:
Snupper et gensyn med Sam Peckinpahs sublime "The Wild Bunch" i aften. På blu ray seføli'
Helt fantastisk en film!!!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#9519 BN 13 år siden

Thomas E. Nielsen (9518) skrev:
Helt fantastisk en film!!!

Et eller andet gik vist galt med den ordrække!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9520 Kisbye 13 år siden

Twister (9503) skrev:
Slut-januar er jo som regel lige før semesterstart. Lidt stilhed før stormen om man vil ;)

Jeg begyndte igår på Battlestar Galactica serien efter at jeg har fået sæson 1 & 2 i julegave.

Så jeg fortsætter med Battlestar Galactica miniserien der leder op til den egentlige serie.

Nu er du jo gået igang, men hvorfor startede du ikke ud med miniserien?
Så vidt jeg husker fortsætter serien hvor miniserien slap. Du hænger nærmest sammen.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)

Skriv ny kommentar: