Jeg så 10 minutter af den i biografen, hvor jeg så forlod filmen, på grund af dens vold. Jeg har én blodfobi. Men vil gerne høre om Stallone versionen er lige så blodig som den nye ?
Nogen gange er man ond, andre gange er man god, men ingen dømmer, bortset fra dommeren.
Jeg har holdt pause med film i et stykke tid nu og har set Star Trek DS9. Er nået til Sæson 7, Episode 17: Penumbra, så jeg er snart færdig. Udover TAS, mangler jeg så bare at få set TOS. Den har jeg har kun set et par enkelte afsnit af på tysk fjernsyn da jeg var lille.
Er der entelig nogen der har set TAS her og hvad er jeres mening? Kan det overhovedet komme i nærheden af at måle sig må de andre Star Trek serier?
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
#9531 Collateral 13 år siden
#9532 knipsknips 13 år siden
#9533 Kruse 13 år siden
#9534 Ispep 13 år siden
#9535 Ispep 13 år siden
#9536 Lavendel 13 år siden
#9537 Kruse 13 år siden
#9538 Kisbye 13 år siden
Udover TAS, mangler jeg så bare at få set TOS. Den har jeg har kun set et par enkelte afsnit af på tysk fjernsyn da jeg var lille.
Er der entelig nogen der har set TAS her og hvad er jeres mening? Kan det overhovedet komme i nærheden af at måle sig må de andre Star Trek serier?
#9539 Kruse 13 år siden
#9540 Wangsgaard 13 år siden
Glæd dig :)