Gravatar

#9611 Hr. Nielsen 13 år siden

Riqon (9610) skrev:
"- Og Ham Dersens Kujonen!"
Jo han er sikkert også med i 1939;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#9612 Kisbye 13 år siden

jeg vil se min første film på Hulu Plus. Det bliver en Bergman film jeg ikke har set før, nemlig Jungfrukällan (The Virgin Spring).
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#9613 Skeloboy 13 år siden

Er alene hjemme i morgen, så er min plan er at se:

My Own Private Idaho
Paprika
Witness For The Prosecution

Samt et par afsnit af Sopranos...har heldigvis en rest kødsauce, så skal ikke rigtig tænke på mad ;)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#9614 Collateral 13 år siden

Skeloboy (9613) skrev:
Paprika

Fascinerende filmoplevelse. Skal have set nogle flere af instruktørens film.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9615 Skeloboy 13 år siden

#9614 - har set hans Tokyo Godfathers - den var jeg ikke imponeret af.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#9616 Collateral 13 år siden

Skeloboy (9615) skrev:
#9614 - har set hans Tokyo Godfathers - den var jeg ikke imponeret af.

Så må du lige fortælle om du kan lide 'Paprika'
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9617 Stitch 13 år siden

Jeg har i de sidste tre dage set hele sæson 8 af ''Friends'', som jeg godt kunne lide. Jeg tror nok jeg skal begynde at se ''Joey'', da jeg har hele serien på DVD.
Gravatar

#9618 Kisbye 13 år siden

Jeg har lige set Tokyo Story. Den fandt jeg dybt rørende. Måske fordi jeg kunne identificere mig med handlingen.
Nu vil jeg se Harakiri som natfilm.

Begge film ligger på Hulu Plus. Det er muligt at se deres Criterion titler gratis denne weekend.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#9619 Benway 13 år siden

Kisbye (9618) skrev:
Jeg har lige set Tokyo Story. Den fandt jeg dybt rørende. Måske fordi jeg kunne identificere mig med handlingen.
Nu vil jeg se Harakiri som natfilm.

"Tokyo Story" er bare fabelagtig, og i mine øjne en af de bedst film overhovedet. En ren tour de force i understatement og subtil klasse.

"Harakiri" er for øvrigt også fremragende.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#9620 MMB 13 år siden

Stitch (9617) skrev:
Jeg har i de sidste tre dage set hele sæson 8 af ''Friends'', som jeg godt kunne lide. Jeg tror nok jeg skal begynde at se ''Joey'', da jeg har hele serien på DVD.

Don't.

Skriv ny kommentar: