Ufokuseret ligefrem? De to andre kritikpunkter føler jeg er typiske for Malicks film, hvis man ikke fanges af Malicks magi. :) Hvis du forstår, hvad jeg mener. :)
Jeg nyder jo alle hans andre film pånær denne :0 Jeg synes ikke jeg havde fodfæste i denne her, som for det meste af tiden er for stillestående og jeg følte intet for personerne. Farrell virkede totalt fejlcastet med hans synlige tatoos oveni, og generelt fandt jeg den var en omgang banal sødsuppe.
Jeg er ellers vild med især TTRL, Badlands og Days of Heaven.
Jeg nyder jo alle hans andre film pånær denne :0 Jeg synes ikke jeg havde fodfæste i denne her, som for det meste af tiden er for stillestående og jeg følte intet for personerne. Farrell virkede totalt fejlcastet med hans synlige tatoos oveni, og generelt fandt jeg den var en omgang banal sødsuppe.
Fred være med det. :) Jeg er mest begejstret for hans tre nyeste film. :)
#9631 Slettet Bruger [3998488307] 13 år siden
#9632 MMB 13 år siden
#9633 Snaden 13 år siden
#9634 MMB 13 år siden
Mesterværk.
Mesterværk.
#9635 Ispep 13 år siden
Synes du virkelig det om New World?
#9636 MMB 13 år siden
Jep, den var fantastisk. Malicks voiceoverfilm tror jeg faktisk alle jeg regner som mesterværker.
#9637 Ispep 13 år siden
Well. Det er for mig mandens klart svageste film. Jeg finder den både banal, langtrukken, ufokuseret, og til tider ikke særligt godt spillet heller.
#9638 MMB 13 år siden
#9639 Ispep 13 år siden
#9640 MMB 13 år siden
Fred være med det. :) Jeg er mest begejstret for hans tre nyeste film. :)