Er godt klar over de er flot modtaget, særligt den sidste del fik ret overvældende ros i USA
Og meget fortjent, især for dem som har læst bøgerne, og set filmene. sammenlagt er de lige til et flot 8/10, da ikke alle er heelt fantastiske men dog gode!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
En ganske fin film, dog forstår jeg ikke at den er i samme univers som Tim Burton's, Fx. Two-Face er lige pludselig blevet hvid, Bruce Wayne siger at han aldig har været forelsket før, men han var meget forelsket i de første film, og verden er lige pludsligt blevet mere komisk.
Det har slet ikke noget med Burtons univers at gøre..
Eeeh jo de gør...
Når vi snakker om Harry Potter så har jeg kun set den første, som faktisk var ret god, så jeg ser meget frem til at de de andre. Men hvorefor er de sidste ikke på dansk tale? Idag har jeg set en hel episoder af Icarley, så har jeg set Just Married, big time Theroy, Friends og så ikke så meget.
Men så kan vi godt konkludere at vi har med at gøre forskellige meninger. Så jeg siger nej, fordi Danny elfman er der ikke længere, universet er ikke længre Burtons men Schumachers , en helt ny batman, og ikke længere den kølige og seje Keaton. Slut prut.
Wait, andre dudes på filmz? feeder jeg ikke vores troll? god dang it...
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#9741 Ispep 12 år siden
Er godt klar over de er flot modtaget, særligt den sidste del fik ret overvældende ros i USA.
HA!! Not much :D
#9742 The Insider 12 år siden
#9743 Batsy 12 år siden
Og meget fortjent, især for dem som har læst bøgerne, og set filmene. sammenlagt er de lige til et flot 8/10, da ikke alle er heelt fantastiske men dog gode!
#9744 Hr. Nielsen 12 år siden
#9745 Skeloboy 12 år siden
#9746 Collateral 12 år siden
7eren første del er ellers seriens stærkeste med 7.2 lige i hælene IMO.
#9747 Ericmase 12 år siden
+1 (sorry, Insider)
Du er jo også gået i stå med LOST. Kan du så komme i gang! ;)
#9748 Kruse 12 år siden
#9749 Yellow-TV 12 år siden
Når vi snakker om Harry Potter så har jeg kun set den første, som faktisk var ret god, så jeg ser meget frem til at de de andre. Men hvorefor er de sidste ikke på dansk tale? Idag har jeg set en hel episoder af Icarley, så har jeg set Just Married, big time Theroy, Friends og så ikke så meget.
#9750 Batsy 12 år siden
Men så kan vi godt konkludere at vi har med at gøre forskellige meninger. Så jeg siger nej, fordi Danny elfman er der ikke længere, universet er ikke længre Burtons men Schumachers , en helt ny batman, og ikke længere den kølige og seje Keaton. Slut prut.
Wait, andre dudes på filmz? feeder jeg ikke vores troll? god dang it...