Da jeg så den første gang, var i biografen mens jeg stadig havde bogen i frisk hukommelse, og jeg kan huske at jeg blev skuffet over, hvor meget der var blevet skåret ud. Men ved mit gensyn nu her, fungerede den rigtigt godt, selvom at der dog er andre film i serien som jeg foretrækker :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Da jeg så den første gang, var i biografen mens jeg stadig havde bogen i frisk hukommelse, og jeg kan huske at jeg blev skuffet over, hvor meget der var blevet skåret ud. Men ved mit gensyn nu her, fungerede den rigtigt godt, selvom at der dog er andre film i serien som jeg foretrækker :)
Det er min ynglings bog og film selvom de er meget forskellige. Ja de har taget rigtig meget ud men synes den fungere godt som en film :) Der var heldigvis gået et godt stykke tid fra jeg læste bogen til jeg så filmen hvilket sikkert også har haft en betydning :)
#9771 Skeloboy 12 år siden
#9772 Zombi 12 år siden
[url= her.[/url]
Den er i hvert fald underholdende.
#9773 Kruse 12 år siden
#9774 Wangsgaard 12 år siden
Min yndlings :)
#9775 Kruse 12 år siden
#9776 Wangsgaard 12 år siden
Det er min ynglings bog og film selvom de er meget forskellige. Ja de har taget rigtig meget ud men synes den fungere godt som en film :) Der var heldigvis gået et godt stykke tid fra jeg læste bogen til jeg så filmen hvilket sikkert også har haft en betydning :)
#9777 Collateral 12 år siden
#9778 BN 12 år siden
Anmeldelse udbedes snarest muligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ikke mindst af 'Comfortably Numb'-guitarsoloen (3-4 minutter lang), plus live-udgaven af hele 'Dark side of the Moon'-albummet.
#9779 Yellow-TV 12 år siden
Kommentarer: [:-)]
#9780 Collateral 12 år siden