Er i øvrigt også begyndt på "I, Claudius" som jeg har haft liggende i årevis, men ser for første gang nu. Indtil videre fremragende. Meget godt gået i betragtning af at det alene er skuespillerne og dialogen som bærer filmen. Er faktisk lidt overrasker over hvor interessant det hele er, når det nærmest er en teateropsætning, men godt det er det.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Dejligt gensyn på Dr 1 igår med Sam Raimis The Quick and the dead, syntes stadigvæk det er en herlig film. Fed, underholdene, gunslinger venlig og ikke mindst Sharon Stone med de utrolige, dejlige, store... host... øh, enmeget velspillede The Lady. Hele tiden tænkte jeg på den fede tegneserie 100 geværer som man kunne låne på biblioteket. Dejligt gensyn...
#971 dyg 15 år siden
Little Shop Of Horrors
Cannibal! The Musical
#972 evermind 15 år siden
Det er sådanne indlæg, der får mig til at ønske, at Filmz havde en "like"-knap. :D
#973 Skeloboy 15 år siden
Once Upon A Time In The West
#974 filmz-jonasgr 15 år siden
Jeg tror at jeg vil se enten "Where The Wild Things Are" eller "The Informant" i aften.
'Cause I'm evil"
#975 filmz-jonasgr 15 år siden
Er i øvrigt også begyndt på "I, Claudius" som jeg har haft liggende i årevis, men ser for første gang nu. Indtil videre fremragende. Meget godt gået i betragtning af at det alene er skuespillerne og dialogen som bærer filmen. Er faktisk lidt overrasker over hvor interessant det hele er, når det nærmest er en teateropsætning, men godt det er det.
'Cause I'm evil"
#976 Batsy 15 år siden
#977 wimmie 15 år siden
#978 filmz-Martychris 15 år siden
#979 Batsy 15 år siden
#980 Åkepool 15 år siden