Gravatar

#9951 Benway 12 år siden

Collateral (9950) skrev:
Det er nu ellers en ret uskyldig film med Marilyn Monroe i hovedrollen.

Og en rigtig god en af slagsen vil jeg lige tilføje. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#9952 Collateral 12 år siden

Ja den er såmænd ganske charmerende :) Har set en del af "hendes " film de seneste dage. Kunne særligt godt lide 'Don't Bother to Knock'
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#9953 Kruse 12 år siden

"Kung Fu Panda" på BD :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#9954 Zombi 12 år siden

Tror jeg snupper et gensyn med "The Faculty" i aften. Måske ikke stor kunst, men husker den nu som værende ganske underholdende, selvom det faktisk er en del år siden jeg sidst så den.
Gravatar

#9955 Wangsgaard 12 år siden

Harry Potter 1

Skal have noget i baggrunden mens jeg skriver mit speciale og det skal gerne være noget jeg har set utallige gange :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#9956 Kruse 12 år siden

"Goldfinger" på BD :)
Gravatar

#9957 Benway 12 år siden

Efter at have snakket yndlingsfilm på facebook har jeg fået lyst til at gense en af slagsen: Black Narcissus, som jeg er blevet mere og mere glad for i løbet af de sidste par år.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#9958 Kruse 12 år siden

Jeg tror at jeg vil give Orson Welles' "The Stranger" (1946) et forsøg på den amerikanske Netflix. Jeg har tidligere forsøgt mig med denne film, men transferet på den DVD jeg købte i TIGER var simpelthen så elendigt, at jeg stoppede efter 5 min. for ikke at lade min filmoplevelse blive påvirket af en dårlig DVD-udgave.
Gravatar

#9959 Kisbye 12 år siden

Første afsnit af den nye serie Hannibal med Mads Mikkelsen som Dr. Hannibal Lecter. Det skal nok blive interessant :)
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#9960 Ispep 12 år siden

Det Hvide Bånd. Snuppede tidligere idag Henekes udspekulerede thriller Hidden, og nu vil jeg prøve lykken med denne her.

Skriv ny kommentar: