Det er jo bare en sindsygt underholdende scene. :) Jeg giver serven videre til hvem der vil have den, da jeg ikke lige er i nærheden af min filmsamling de næste dag.
Yipeey :D Jeg lod mig bare rive med, da jeg så at det var et billede jeg kunne. Jeg kan først uploade et nyt billede sent i aften. Hvis det ikke er i orden giver jeg gerne stafetten videre til CyberZed denne gang.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Havde også samme idé med at grabbe et billede i stedet for at håbe at finde et på Nettet. Jeg er klart nede over at jeg ikke får muligheden, men måske næste gang.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#161 filmz-Kadann 20 år siden
Final Destination 2?
#162 myggen 20 år siden
#163 filmz-Kadann 20 år siden
Det er jo bare en sindsygt underholdende scene. :) Jeg giver serven videre til hvem der vil have den, da jeg ikke lige er i nærheden af min filmsamling de næste dag.
#164 McPeter 20 år siden
Denne her skulle vidst heller ikke være så svær:
http://img107.echo.cx/my.php?image=filmz0405052tz....
#165 lyspunkt 20 år siden
#166 cyberzed 20 år siden
#167 McPeter 20 år siden
Take it away!
#168 lyspunkt 20 år siden
Jeg lod mig bare rive med, da jeg så at det var et billede jeg kunne. Jeg kan først uploade et nyt billede sent i aften. Hvis det ikke er i orden giver jeg gerne stafetten videre til CyberZed denne gang.
#169 cyberzed 20 år siden
#170 lyspunkt 20 år siden