Gravatar

#91 filmz-vassago 20 år siden

Cease Fire... det er helt korrekt. Var færdig af grin over den scene. Filmen er ikke specielt god, men indeholdte en 4-5 scener hvor jeg var helt knækket, især over scenen her med Jack Black, og ikke mindst Anchorman Showdown Mega-battle :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#92 lyspunkt 20 år siden

#85 & #93

Så det. Min fejl
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#93 filmz-vassago 20 år siden

Nope, det var en kommentar knyttet til Is-Piraterne ;)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#94 filmz-Bruce 20 år siden

#91 Ja den skyder med spredhagl den film. Rammer ofte, men misser også ofte :) Hans mega erektion og referencen til gamle 50'er Dean og Brando film, da de to reporter teams mødes første gang er stor :)

Ok, men her er næste shot
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#95 Herrguth 20 år siden

2001: a space odyssey?
Gravatar

#96 Yoda 20 år siden

The Fly? (Cronenberg versionen)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#97 lyspunkt 20 år siden

#95 Du har nok ret, men jeg kan jo lige så godt skyde på 2010.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#98 filmz-Bruce 20 år siden

Nope ingen af dem, men det er tidlig sci-fi, god een af slagsen!

Nyt billede
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#99 Yoda 20 år siden

Silent Running?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#100 lyspunkt 20 år siden

Ja jeg er blank, men hvis man skal tage ud fra URLen på dit billede: noget med "Storm"

Skriv ny kommentar: