Det var faktisk en god idé dette her.. Sidder selv og vrider hjernen over en film jeg så da jeg var lille.. Var fuldstændig solgt kan jeg huske.. (Var ik så gammel).. Det ville bringe mange minder frem at gense den..
Nu til filmen.. ;-)
Det er sparsomt hvad jeg egentligt kan huske af selve filmen.. Men det jeg husker bedst var at det også var en slags fremtidsfilm.. Nogle "aliens" agtige ting på en planet og så nogle mennesker (måske kun én) som "ankommer".. Det som måske kan få en klokke til at ringe er nok at en mandlig "alien" på et tidspunkt i filmen, føder en lille baby "alien" ;-) Og de der "aliens" er menneskelignende trods alt og ret grimme.. ;-)
Nogen der har en idé?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Det var faktisk en god idé dette her.. Sidder selv og vrider hjernen over en film jeg så da jeg var lille.. Var fuldstændig solgt kan jeg huske.. (Var ik så gammel).. Det ville bringe mange minder frem at gense den..
Nu til filmen.. ;-)
Det er sparsomt hvad jeg egentligt kan huske af selve filmen.. Men det jeg husker bedst var at det også var en slags fremtidsfilm.. Nogle "aliens" agtige ting på en planet og så nogle mennesker (måske kun én) som "ankommer".. Det som måske kan få en klokke til at ringe er nok at en mandlig "alien" på et tidspunkt i filmen, føder en lille baby "alien" ;-) Og de der "aliens" er menneskelignende trods alt og ret grimme.. ;-)
Nogen der har en idé?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#51 20 år siden
#52 Bony 20 år siden
Nu til filmen.. ;-)
Nogen der har en idé?
#53 Bony 20 år siden
Nu til filmen.. ;-)
Nogen der har en idé?
#54 Bony 20 år siden
#55 lyspunkt 20 år siden
#56 Spanner 20 år siden
Det er "Enemy Mine" med Dennis Quaid
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#57 dyg 20 år siden
#58 Spanner 20 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#59 Bony 20 år siden
Den må jeg lige få bestilt hjem så..
Mange tak i 2.. :D