#11 20 år siden

Hvis der er nogen, der begynder på Engelsk, så har jeg nogle brugte bøger, jeg hjertens gerne sælger (eller evt. bytter for film).

Derudover tillykke til jer alle - jeg selv gyser dog ved tanken om at skulle leve for SU igen ;-)
Gravatar

#12 Hive 20 år siden

Historie her. Men det eneste optagelseskrav der var sådan set også at have en studentereksamen, så det kom ikke som nogen stor overraskelse...
Gravatar

#13 noget 20 år siden

Jeg er også også kommet ind på historie, i odense. Mange tykke bøger venter!
Gravatar

#14 lagoni 20 år siden

Som nævnt andetsteds, så kom jeg jo ind på engelsk (hvor jeg vist vil blive stalket af en lille dreng herfra...), så skal nu rent faktisk til at lave noget.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#15 ks 20 år siden

Og jeg er stalkeren. :p
Gravatar

#16 Scherlund 20 år siden

Jeg snupper også lige en tur til Odense. Økonomi er studiet og øsnket er at kunne styre mine dvd indkøb :)

Bliver dejligt at komme igang efter snart 6 måneder uden at lave noget.
Gravatar

#17 filmz-Dennis 20 år siden

Jeg er blevet optaget på "Top Gun" i San Diego.

Så efter 5 år i Cockpittet på min F-105, på det danske Hangarskib "Søløven", er jeg nu klar til at stige i graderne.

Jeg selv og min Wingman "Ice Terning", r allerede nu ved at pakke vores "gear" og forlade vores post her i Ringkøbing Fjord.

Good Luck til jer alle

Hilsen
Limerick
"Say hello to my little friend"
Gravatar

#18 filmz-mr. pink 20 år siden

#17 er det ikke svært at komme ind ?
er det svært at komme ind ved det danske luftvåben ? hvad stiller de af krav ?

og tillykke :)
Gravatar

#19 filmz-yoshimura 20 år siden

#18 Øh, jeg tror, det er pis. På hans profil står der i hvert fald, at han er "transport Manager i et handelsfirma".
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#20 filmz-Dennis 20 år siden

hmm, troede der var referencer nok til Top Gun, at jeg ikke behøvede en Smiley.

Men ja, yoshi, det er fis.
"Say hello to my little friend"

Skriv ny kommentar: