Gravatar

#41 chandler75 21 år siden

# 39 Enig, hvordan kan bare lade sig overrumple på den måde af Vader? Og han prøver ikke engang at kæmpe sig fri, han hviner bare og fortsætter med at spy lyn ud af fingrene... Og hvis Yoda kan svæve, hvorfor svæver kejserne ikke bare op igen fra skakten?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#42 MadMartigan 21 år siden

Ja, der må snart komme en forklaring azathoth...?
I'm your huckleberry...
Gravatar

#43 Spanner 21 år siden

I skal jo tænke på, at han bliver samlet op! Det kan man ikke hamle op med.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#44 filmz-Kadann 21 år siden

#41 og #42 -

Han laver bare en Frank Sinatra.. han venter på sit store comeback, som han får i de efterfølgende bøger/tegneserier.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#45 filmz-Mira 21 år siden

ahem i glemmer den lille ting der hedder at koncentrere sig-keep your mind on the present but be aware of the future...kejseren er altså ikke et supermenneske..ej heller selvom han er den største...og jeg tror vaders skift kom så hurtigt kejseren ikke havde regnet med det...man kan ike forudsige det uforudsigelige...

"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
Gravatar

#46 Lowkey 21 år siden

Jeg nævnte også bare Peter Griffin, fordi der tilsyneladende er folk der mener at han har en vis lighed med Homer.
Simpsons crewet har tilsyneladende også bemærket dette, ihvertfald hvis man skal dømme ud fra dette billede fra Treehouse of Horror XIII: Send in the clones (Hvor Homer har fået fingrene i en hængekøje der kloner folk der sætter sig i den).
Daisy, Daisy...
Gravatar

#47 filmz-Funkymonkey 21 år siden

homer er jo ikke helt uduelig i kamp, jeg griner stadig lidt når jeg tænker tilbage på hans kamp med ekspresidenten(mener det var bush) hvor bush slår homer, hans hånd forsvinder så ind i fedtet og han kan ikke få den ud :D

Eller hvor han bruger gyrokraften, løber op af væggen i kloakken og bodyslammer bush

det var virkelig klasse
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#48 Ikari 21 år siden

En ny række forslag til mere eller mindre seriøse filmtitler:

Karate Kid vs. The Next Karate Kid - winner goes up against Mr. Miyagi.

Anja vs. Viktor - endelig får denne filmserie en ordentlig afslutning: deathmatch!

MacGyver vs. Bob the Builder - somebody's about to get fixed!

Jay & Silent Bob vs. the world - just to bring new meaning to the phrase: The whole fucking world's against us, dude, I swear to God!
Gravatar

#49 Corgan 21 år siden

#47:
Eller det afsnit hvor Homer "kæmper" sig til top i prof. boksning og får en titel-kamp mod champen.
Gravatar

#50 filmz-Smitty 21 år siden

#48 Ikari

He, gad godt at se Daniel-san oppe imod Miyagi-san :-)
Måske kan eleven overgå mesteren?

Skriv ny kommentar: