Nu vi er ved svenske serier, kan i huske "Vi på krageøen" :) ? købte den her for noget tid siden, som en gave til min mor.. det vækker sgu minder fra da man var ung.. og jeg mener, virkelig ung ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Hvad blev der af Yogi´s skattejagt med dansk tale, der blec sendt på DR i 80erne, eller starten af 90erne? Altså hvor Yogi og en masse af hans venner rejser rundt i verden/rummet i deres flyvende skib. Det var en fed serie. Gid man kunne gense den.
#30 Jeg ville ønske, de ville afslutte serien med, at morens kæreste ville nakkeskyde den lille fnatmide af en brilleabe! Han skulle da bare analpenetreres med den forp.... muldvarp! Gud, hvor jeg dog syntes, han var belastende.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#31 Æsop9000 19 år siden
#32 filmz-herskegut 19 år siden
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#33 filmz-æsop 19 år siden
Altså hvor Yogi og en masse af hans venner rejser rundt i verden/rummet i deres flyvende skib.
Det var en fed serie.
Gid man kunne gense den.
Darth Vader
#34 McPeter 19 år siden
#35 elwood 19 år siden
Hvad laver ham der spillede Joey mener jeg han hed, ham den ikke så kvikke fra "step by step"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#36 filmz-yoshimura 19 år siden
#37 elwood 19 år siden
Jeg ser en af de der maskiner til at kværne grene med for mig, og så den lille tøjmuldvarp muhaha
#38 lyspunkt 19 år siden
Iflg IMDB har han hold rimelig lav profil
#39 elwood 19 år siden
men han var klart min farvorit i den serie.
#40 McPeter 19 år siden