Gravatar

#31 Æsop9000 19 år siden

hehe, det vækker minder
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#32 filmz-herskegut 19 år siden

Nu vi er ved svenske serier, kan i huske "Vi på krageøen" :) ? købte den her for noget tid siden, som en gave til min mor.. det vækker sgu minder fra da man var ung.. og jeg mener, virkelig ung ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#33 filmz-æsop 19 år siden

Hvad blev der af Yogi´s skattejagt med dansk tale, der blec sendt på DR i 80erne, eller starten af 90erne?
Altså hvor Yogi og en masse af hans venner rejser rundt i verden/rummet i deres flyvende skib.
Det var en fed serie.
Gid man kunne gense den.
No Luke, I am your father
Darth Vader
Gravatar

#34 McPeter 19 år siden

#33 - saa kunne jeg bedre lide Luftens Helte... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#35 elwood 19 år siden

filmen med mel gibson 8-) eller tegnefilms-serien, ps fik jeg sagt jeg har stortset alle de gamle themes fra disney sjov 8-)

Hvad laver ham der spillede Joey mener jeg han hed, ham den ikke så kvikke fra "step by step"

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#36 filmz-yoshimura 19 år siden

#30 Jeg ville ønske, de ville afslutte serien med, at morens kæreste ville nakkeskyde den lille fnatmide af en brilleabe! Han skulle da bare analpenetreres med den forp.... muldvarp! Gud, hvor jeg dog syntes, han var belastende.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#37 elwood 19 år siden

Jeg ser en af de der maskiner til at kværne grene med for mig, og så den lille tøjmuldvarp muhaha
Gravatar

#38 lyspunkt 19 år siden

#35 Mon ikke du mener Sasha Mitchell der spillede Cody.
Iflg IMDB har han hold rimelig lav profil
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#39 elwood 19 år siden

#38 jo det var det han hed, hmm ja han har ikke været så meget fremme.

men han var klart min farvorit i den serie.
Gravatar

#40 McPeter 19 år siden

#38/39 - tja... det var vidst noget med noget hustruvold eller den slags... paa IMDB beskriver de det nu bare som "personlige problemer"...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: