Gravatar

#21 Scherlund 21 år siden

#20 det står jo på/i billedet. måske ikke så alle kan forstå det, men med google som hjælp burde det ikke være så svært

Hmm... dette forum er ikke rigtig designet til den her slags tråde. det ville være bedre hvis folk var på irc.

Jeg kunne forresten godt bruge noget hjælp til 23'eren
Gravatar

#22 davenport 21 år siden

Jeg forstår ikke sådan noget! Jeg har et meget lille logisk gen, og har altid haft det. Jeg kan ikke bare regne sådan nogle ting ud i hovedet..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#23 filmz-dr. hoax 21 år siden

#21 Damn Scherlund, det er sgu gået hurtigt for dig! Det er lige før jeg ikke vil hjælpe for så er du jo kommet lige så langt som mig! :( ...men prøv at se RIGTIG godt på billedet! ;)
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Gravatar

#24 Scherlund 21 år siden

#23 damn den var ond.
Gravatar

#25 filmz-dr. hoax 21 år siden

#24 Ja den var ikke for børn... ;)
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Gravatar

#26 gi-jones 21 år siden

Det er jo sygt. Nu har jeg tænkt over den hele eftermiddagen.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#27 Scherlund 21 år siden

#26 og du er ikke kommet forbi 6'eren? Hvis ikke kan jeg da bare spørger om du hved hvordan man skriver dette tegn: ß for så er du godt på vej.
Gravatar

#28 elwood 21 år siden

#26 yes så kom jeg forbi 6'eren man den var ond

husk at læs hvad selve siden hedder i title altså på øverst linie, det hjalp mig ihvertfald.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#29 gi-jones 21 år siden

#28: Nah, der står cirka det samme under hints. Er der nogen der ved, om den gør forskel på store og små bogstaver, eller om jeg kan regne med at det altsammen skal skrives med småt?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#30 elwood 21 år siden

det skal være småt alt sammen, men der ingen der har sagt det du får frem med det samme er det hel korrekte hmmm...

det med om det skal være småt eller ej vil du også kunne finde ud af når du har fundet ud af hvad der menes med ALTernative.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: