Gravatar

#11 filmz-Bruce 20 år siden

3-4 om ugen max.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12 filmz-sanjo 20 år siden

Tror jeg var træt da, jeg skrev det i #4. For det bliver højst til 2 film om ugen. Hvad fanden lavede jeg oppe så sent :)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#13 filmz-Zitter 20 år siden

Lige for tiden ser jeg ikke mange film, men er inde i en god aften serie rytme (mandag-torsdag). Med max 5 minutters forskydning kommer følgende: Fraiser -> Seinfeld -> Simpsons x 2 -> The Man show -> David Letterman.

Så er man underholdt fra omkring kl 23 til 2:30 eller noget i den stil.
Gravatar

#14 DarkLight 20 år siden

Og så dem der skal op på arbejde dagens efter, kan desværre ikke tillade os den slags luksus :P

Personligt prøver jeg at nå 2-3 film om ugen eller i tilsvarende timer, serier.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#15 JannikAnd 20 år siden

For tiden står den i Carnivàle's tegn, så der er fuld smæk på. Men i ikke-ferietider går der ofte flere uger mellem hver film, da jeg har en meget travl hverdag. Men i stille tider bliver det til 2-4 film om ugen.
Gravatar

#16 dyg 20 år siden

Har ikke rigtigt set så mange film på det sidste, men normalt ser jeg vel omkring 4-5 film om ugen. Og en bunke serier og andet ragelse.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17 chandler75 20 år siden

Jeg skal helst se én film om dagen.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#18 ks 20 år siden

Har det på samme måde, helst en film om dagen. Men det ender i sidste ende med at blive en 3-4 stykker på en uge, da der naturligvis også dukker andre ting op på en aften, og jeg foretrækker at se film om aftenen, og serier om morgenen her mens jeg har sommerferie.
Gravatar

#19 inflector 20 år siden

2-3 stykker i løbet af en normal uge, er dog røget i ER fælden og den tager en del af min tid, men med et afsnit om dagen på tv3 er jeg snart igennem :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#20 filmz-sanjo 20 år siden

Så er vi sgu to der er røget i fælden ;). Lige pludselig er jeg begyndt at lide den serie, hehe
"If there is no struggle, there is no progress"

Skriv ny kommentar: