Når jeg ser på mit tv (4:3) er det en Panasonic 29", men når jeg ind i mellem tager en projektor med hjem fra arbejde er vi oppe på 75" - nød en "mærkelig" ;) serie forleden i dette lille format - Carnivale - er der nogen andre som kender den ??? Kan slet ikke anbefales ;)
92" DaLite High Contrast-lærred Samsung til Sanyo Z3 via HDMI
Ja, og så et 32" Sony WS i stuen.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#28 Det er både et plads- og et kvalitetshensyn. Jeg kunne nok godt få plads til et 100"-lærred, men nu fik jeg det her lærred til en god pris. Og jeg synes i forvejen ikke, at billedet fra LCD-projektor er supergodt selv i 92"-format, så jeg ville nok ikke blive mere tilfreds af at blæse det op i endnu større format.
Næ, hvis jeg havde råd (og plads) til en CRT-projektor, så ville det være sjovere at gå op over de 100".
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#21 JannikAnd 20 år siden
#22 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#23 JannikAnd 20 år siden
Hvor langt er du efterhåndet kommet i denne uslebne diamant?
#24 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#25 JannikAnd 20 år siden
Og med god grund! De sidste tre-fire afsnit er de bedste. Lad mig endelig høre din mening :)
#26 filmz-ataris 20 år siden
Det er dog et godt fjernsyn, Sony Trinitron
#27 filmz-yoshimura 20 år siden
Samsung til Sanyo Z3 via HDMI
Ja, og så et 32" Sony WS i stuen.
#28 filmz-sparrowed 20 år siden
Afviger kvaliteten, eller har i ikke væg/plads nok til et større billede??
Når jeg køber en projektor, forventer jeg en størrelse på minimum 100"-- alt under er for småt.
#29 filmz-sanjo 20 år siden
#30 filmz-yoshimura 20 år siden
Næ, hvis jeg havde råd (og plads) til en CRT-projektor, så ville det være sjovere at gå op over de 100".