her på frederiksberg er der blæst, men så vidt jeg ved, intet påvirket i mit lokal område endnu. men jeg har så også plejet tømmermænd det meste af dagen.
Hold da kæft et vejr at stå op til. Det tog jo en krig at komme på arbejde. Højst 50 km/t med sindsyge psykopater, der synes de er sent på den, og benytter lejligheden til at overhale.. Grrr!
Kolding og opland er nu dækket af sne, sprød, knasende sne.
Men i dag har jeg kaffe!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#16 - Velkommen til min verden. Usikre og strejkende busser har vi Århusianere jo været vant til længe nu. Det er røvirriterende, men der er ikke en skid at gøre ved det.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#17 Baseball bat, skimaske og så bare ud og besøge dem og sige de skal passe deres arbejde og holde op med at tude :D
#15 Der er to grupper der burde have obligatorisk glatførekursus hvert år...dem der snegler afsted med 20km/t fordi sne er jo farligt...og idioterne der ligger 5cm fra din kofanger indtil de blæser forbi med 120km/t
#11 hey now 18 år siden
#12 Martindan 18 år siden
#13 DarkLight 18 år siden
Lige et OT: Hvordan får man sit brugernavn ind i flickr-URL'en? Ved mig står der bare et nummer?
#14 cyberzed 18 år siden
#15 davenport 18 år siden
Det tog jo en krig at komme på arbejde. Højst 50 km/t med sindsyge psykopater, der synes de er sent på den, og benytter lejligheden til at overhale.. Grrr!
Kolding og opland er nu dækket af sne, sprød, knasende sne.
Men i dag har jeg kaffe!
#16 filmz-Kadann 18 år siden
#17 dyg 18 år siden
#18 cyberzed 18 år siden
#15 Der er to grupper der burde have obligatorisk glatførekursus hvert år...dem der snegler afsted med 20km/t fordi sne er jo farligt...og idioterne der ligger 5cm fra din kofanger indtil de blæser forbi med 120km/t