Gravatar

#11 Åkepool 12 år siden

Jeg kunne stadig godt tænke mig at høre, hvad grunden er til at der ikke var konkurrence i år? Der må da være en Filmz'er der har læst denne tråd.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#12 Kruse 12 år siden

#11: Så skulle man måske have oprettet den under Filmz istedet for Tagwall, da der i hvert fald er større chance for at de ser den på den måde.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#13 Åkepool 12 år siden

Kruse (12) skrev:
da der i hvert fald er større chance for at de ser den på den måde.

Jeg havde bare en idé om, at de fleste tråde havde besøg af mindst en admin.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#14 Slettet Bruger [2176140486] 12 år siden

Åkepool (13) skrev:
Jeg havde bare en idé om, at de fleste tråde havde besøg af mindst en admin.

Det tror jeg ikke du skal regne med. Jeg har oprettet et par tråde under "Filmz", som jeg aldrig fik svar på, til trods for bumping med jævne mellemrum. :)
Gravatar

#15 kasperfmn 12 år siden

Imens vi selvfølgelig beklager, at det ikke var muligt at afholde en konkurrence i år, så håber vi, at det bliver muligt at få den store Oscarkonkurrence tilbage igen til næste år. Jeg kan på nuværende tidspunkt dog ikke komme nærmere ind på, hvorfor konkurrencen udeblev i år.

At, der er så stor en interesse i Oscarkonkurrencen, er dog dejligt at se, og vi vil derfor prøve endnu hårdere at få det hele på plads til næste år.
Gravatar

#16 gi-jones 12 år siden

Ja, hvis det er præmiemangel vil jeg gerne slå et slag for mindre præmier. Det er sgu ligeså meget sporten i det!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#17 elwood 12 år siden

Tror sikkert det er spørgsmål om sponsorer, så hvad med alternative præmier, evt. The Insiders snart Sagnomspurne Joke samling.

Eller en Lok af Benways Hår
Eller ja kun fantasien sætter grænser.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18 gi-jones 12 år siden

Jeg vil gerne supplere med en håndfuld Brutal Incasso'er!!!
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#19 McPeter 12 år siden

Jeg må indrømme jeg også var ret skuffet over at der ikke var Oscar konkurrence på Filmz i år. Det har der været de sidste mange, mange år jeg kan huske. Vandt engang en 3. præmie tror jeg det var og så har jeg ligget lige et par gange, hvor jeg bare havde svaret senere end den der vandt.

Præmierne plejer at være rigtigt flotte, men jeg vil indrømme jeg også hellere vil have en konkurrence med lidt færre præmier end slet ingen konkurrence. Det gør det sgu lidt sjovere at se Oscar når der også er spænding i hvor mange rigtige man får herinde. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#20 MOVIE1000 12 år siden

gi-jones (18) skrev:
Jeg vil gerne supplere med en håndfuld Brutal Incasso'er!!!

HUSK med autograf :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: