Gravatar

#11 frankdrebin 14 år siden

Ja okay, så det er ikke noget væsentlig andet end 'vold'.. Så beholder jeg bare de udgaver jeg har :)

Det er ikke tit jeg ser bond film alligevel!

De VHS udgaver jeg havde af filmene tilbage da jeg var bette, er alle slidt op at gennemsyn :)

Men blev nødt til at eje dem på dvd, for det er da fedt at coverne laver 007 logoet :)
Gravatar

#12 filmz-Utyske 14 år siden

#11 -

Tja, hver sin smag. Jeg finder det nu ganske væsenligt, at man har valgt at ændre på instruktørens vision.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#13 Yoda 14 år siden

Utyske (12) skrev:
Tja, hver sin smag. Jeg finder det nu ganske væsenligt, at man har valgt at ændre på instruktørens vision

Det kan jeg kun tilslutte mig. Lige meget hvor uvæsentlige, man måtte mene, at de fjernede scener er, så tilkommer det ikke folk at pille ved instruktørens vision.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#14 frankdrebin 14 år siden

#12 + #13

Jeg ville da også gerne have de originale udgaver.. Men nu da jeg har de klippede versioner, og det ikke er mere end det, gider jeg ikke smide penge efter dem :)

Skriv ny kommentar: