Uanset om i ikke kan lide "Scary movie" filmene, så vil jeg da godt lige bede jer om ikke at sammenligne dem med "Epic movie", "Disaster movie", "Superhero movie" og lignende. Det er muligt "Scary movie" filmene ikke er høj intellektuel klasse, men de er kraftpetervæltemig 1000 gange bedre end de andre nævnte.
Tak.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Scary Movie 1 kan sagtens ses...Epic Movie er en af de ringeste, jeg nogensinde har set...EVER...og ja...det betyder jeg sætter den i samme kategori som Manos og Dværgen(som jeg endnu ikke har fået set det hele af...)
#31: Jotak, også mig. Og så er jeg ikke engang begyndt at udrede de mere slibrige detaljer omkring hvorledes en mand bærer sig ad med at amme en anden, hvilket jeg i øvrigt også vil holde mig fra i denne tråd der så tydeligt har adskillige læsere under 18.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#31 Highland Park 16 år siden
#32 Åkepool 16 år siden
Det er muligt "Scary movie" filmene ikke er høj intellektuel klasse, men de er kraftpetervæltemig 1000 gange bedre end de andre nævnte.
Tak.
#33 PredatorX 16 år siden
Hov hov!! Må vi lige få kammertonen unge mand.
#34 Skeloboy 16 år siden
Scary Movie 1 kan sagtens ses...Epic Movie er en af de ringeste, jeg nogensinde har set...EVER...og ja...det betyder jeg sætter den i samme kategori som Manos og Dværgen(som jeg endnu ikke har fået set det hele af...)
#35 dolphinfriendly 16 år siden
#36 Wrangque 16 år siden
#37 RasmusFL 16 år siden
#38 BN 16 år siden
Ja, værs'go:
#39 gi-jones 16 år siden
#40 dyg 16 år siden