Jeg synes hun spiller skide overfladisk i den film. Det er ganske vist en stereotyp rolle, men hendes overskuespil ødelægger enhver form for stemning filmen prøver at opbygge. At filmen i sig selv er fyldt med klicheer fra start til slut (hold kæft hvor jeg hader det traditionalle "cat scare" efterhånden), er en helt anden sag. Det er også tydeligt, at filmen er målrettet det amerikanske teenagepublikum, da man vel på mange måder kan sammenligne den med Twilighter... hvis denne film bare var en gyser, ville de have været identiske. Jeg kan ikke se 80'er horror-kitschen i filmen, men derimod er der masser af 90'er-kitsch (den minder vel stemningsmæssigt meget om The Craft, og har samme potentiale), hvis man er til den slags. Og bedre end Drag Me To Hell? BLASPHEMY! Men det kommer vel an på, om man mest er til 80'er-kitschet horror med en iroisk distance, eller 90'er-horror beregnet til amerikanske teenagere.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
LOL - " vel på mange måder kan sammenligne den med Twilight " ?! Fuck det er blæst :D Tror du går mest op i at slagte filmen UDELUKKENDE fordi at Megan Fox er med...
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Øh....det var hans mening om filmen - det eneste han siger om Megan Fox er at hun spiller overfladisk - resten går på filmen. Hvis du ikke kan tåle at folk har en anden mening når du anmelder en film....så vil jeg råde dig til ikke at anmelde film.
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#12 Nu er jeg ikke vild med Megan Fox, men omvendt i andre synes jeg da hun er meget hot. Men skuespil betyder meget lidt for mig i sidste ende, det er filmen jeg kritiserer og ikke bryder mig om, og selvom Megan Fox pludselig havde vist store talenter i filmen, ville jeg stadig synes at den er ringe.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#11 Lord Beef Jerky 15 år siden
#12 rammy 15 år siden
#13 wimmie 15 år siden
Øh....det var hans mening om filmen - det eneste han siger om Megan Fox er at hun spiller overfladisk - resten går på filmen.
Hvis du ikke kan tåle at folk har en anden mening når du anmelder en film....så vil jeg råde dig til ikke at anmelde film.
#14 filmz-Bruce 15 år siden
#15 Lord Beef Jerky 15 år siden