Gravatar

#11 chronaden 21 år siden

Police Academy 9
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#12 inflector 21 år siden

#10 bristet? Mener du ikke opfyldt?
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#13 chandler75 21 år siden

Jeg ville lave nogle filmatiseringer af Walter Mosleys "Easy Rawlins"-serie, og selvfølge caste Denzel Washington i rollen som Rawlins - rollen som han er født til at spille - hvilket han beviste i "A Devil in a Blue Dress".

Men den ene film var langt fra nok!
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#14 Bohemian 21 år siden

Som Patriarch skrev ville jeg nok lave warhammer 40.000 film
jeg ville bare lave en film omhver race det kunne være fedt, så ville jeg starte med min favorit race Tau bagefter Necron, og så måske Tyranid.....men det sker jo sikkert aldrig desværre
Free in serenity.
Gravatar

#15 gi-jones 21 år siden

#12: Nej, det var jo mig der skulle lave den ikke? Nå, men det bliver sikkert en udmærket film alligevel.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#16 filmz-mr.filmfreak 21 år siden

The Thing 2
Alien 5 og 6
Star Wars 7,8 og 9
Gravatar

#17 Bohemian 21 år siden

16*
Enig!!!
Free in serenity.
Gravatar

#18 filmz-Daedalos 21 år siden

Starcraft: Queen of blades (evt. en sequel til en original starcraf film op til den her).

Filmen foregår umiddelbart efter the UED og Protoss sammen med Jim Raynor er blevet defeated. Fenix (raynor's ven gennem lang tid) er død og Jim var blevet venner med Zeratul i stedet. De skilte dog deres veje, men jim lovede at en dag skulle kerrigan (queen of blades få igen).... og så skulle der være nogle seje kampe mellem zerg og terran ... de stolte protoss stamme krige osv... alt det intriger og guf vi kender fra spillene...

cast ? Bruce willis som en gammel afdanket general, som er blevet støvet op af ghost operatives.. og som nu står overfor at genfinde sin lyst til at blive genindsat som general i Terran. Han har imidlertidig ikke meget tillid til os (terran), da de har svigtet ham tidligere osv.. han hooker up med raynor senere og får større forståelse for det hele ...Jim Raynor skulle spilles af f.eks. Colin Farrel eller måske tom hanks ? ..... kerrigan .. dunno en chick der kan virke max ond.. og så gør makeupen nok resten... protoss skal helst makeupes og puppet's mest muligt.. men nok osse cgi i. Dennis hopper til general Edmund Duke i den første film

det virker ret fucked up ... men hvad faen :) ...

#19 ks 21 år siden

Kunne rigtig godt tænke mig at se en ordentlig filmatisering af Stephen King's "The Stand"!
Gravatar

#20 Yoda 21 år siden

"Hobitten" med Peter Jackson ved roret!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: