Jeg har endnu ikke oplevet at de er faldet ned, også selvom der kun har stået et par enkelte stykker på en hylde, så der skulle ikke være den store fare. :)
Vælger man at blive Fidelity Member, er den blandt de film, man kan vælge to af gratis som bonus.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#31 PlattFuss6.7 20 år siden
#32 MadMartigan 20 år siden
(Jeg fik ikke lige taget mig sammen i går, til at hente dem, men det skal nok komme)
#33 filmz-Kadann 20 år siden
Jeg har endnu ikke oplevet at de er faldet ned, også selvom der kun har stået et par enkelte stykker på en hylde, så der skulle ikke være den store fare. :)
#34 filmz-yoshimura 20 år siden
Vælger man at blive Fidelity Member, er den blandt de film, man kan vælge to af gratis som bonus.
#35 filmz-Kadann 20 år siden
Nååeh ja, det var der jeg havde set den. :) Jeg kunne ikke komme på hvor hulen jeg havde set den rigtigt billigt.
#36 kill the bills 20 år siden
#37 lagoni 20 år siden
edit: kan se de har ændret priserne siden sidst jeg tjekkede, så det koster nu ca 13 kr i fragt
#38 kill the bills 20 år siden
#39 filmz-yoshimura 20 år siden
#40 kill the bills 20 år siden