Nå, men heldigvis er vi da også nogle der har svaret helt seriøst. (se #4, #6 og #7) Så niwin er forhåbentlig ikke løbet skrigende væk. ;-)
Hvad niwin måske ikke er klar over, er at der jo er og har været gang i mange toplister her på filmz, og at eksempelvis jeg selv derfor ikke lige vil røbe Top 5 endnu.
1. Brazil (Terry Gilliam, 1985) 2. Vertigo (Alfred Hitchcock, 1958) 3. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (Stanley Kubrick, 1964) 4. Raging Bull (Martin Scorsese, 1980) 5. Apocalypse Now (Francis Ford Coppola, 1979, 2001)
Jeg følger skam stadig med din. Jeg har jo ikke altid noget at sige og slet ikke fornuftigt, så ;) og mange er filmene går jo igen hos mange og der siges de samme ting, der er sagt igennem årtier og derfor er det ikke altid jeg kan tilføje ret meget ;)
#21 Kruse 12 år siden
#22 Skeloboy 12 år siden
#23 BN 12 år siden
Hvad niwin måske ikke er klar over, er at der jo er og har været gang i mange toplister her på filmz, og at eksempelvis jeg selv derfor ikke lige vil røbe Top 5 endnu.
#24 chronaden 12 år siden
2. Alien
3. Aliens
4. The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
5. Mulholland Dr.
#25 skittlez 12 år siden
2. Vertigo (Alfred Hitchcock, 1958)
3. Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (Stanley Kubrick, 1964)
4. Raging Bull (Martin Scorsese, 1980)
5. Apocalypse Now (Francis Ford Coppola, 1979, 2001)
#26 Babo84 12 år siden
Jeg følger skam stadig med din. Jeg har jo ikke altid noget at sige og slet ikke fornuftigt, så ;) og mange er filmene går jo igen hos mange og der siges de samme ting, der er sagt igennem årtier og derfor er det ikke altid jeg kan tilføje ret meget ;)
#27 Troels 12 år siden
Du har vild go filmsmag! Min ser ens ud dog skal aliens udskiftes med fight club, efter min mening ;-)
#28 Kruse 12 år siden
2. The Godfather
3. The Godfather: Part II
4. Fight Club
5. Sunset Blvd.
#29 Skeloboy 12 år siden
Men så skal man også selv skrive helt korrekt ;)
Og for at svare:
1: The Tree of Life
2: Pans Labyrinth
3: The Godfather I
4: Cinema Paradiso
5: The Wrestler
#30 Kruse 12 år siden