Han gør det absolut også aldeles fremragende i denne film. Det er ham og Natalie Portman der styrer denne film, uden at Jude Law og Julia Roberst er dårlige.
Jeg vil i især fremhæve de sidste 20-25 minutter som hæver filmen fra at være meget god til at være fremragende. Den efterlod i hvert fald en masse spørgsmål hos mig først og fremmest fordi jeg ikke forstod afslutningen til at begynde med. Det skulle jeg lige bruge en uges tid til.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Film: 1. Star Wars Trilogy (Org) 2. Lord of the Rings Trilogy 2. Heat 4. Mulholland Drive 5. Pulp Fiction
Karakterer: 1. Al Swearengen (Deadwood) 2. Raoul Duke (Fear and Loathing in Las Vegas) 3. Walter Sobchak (The Big Lebowski) 4. Blondie (Man with no Name Trilogy) 5. Ripley (Alien)
Skuespillere: 1. Johnny Depp 2. Robert De Niro 3. Samuel L. Jackson 4. Marlon Brando 5. Naomi Watts
Instruktører: 1. Quentin Tarantino 2. Martin Scorsese 3. Tim Burton 4. Stanley Kubrick 5. David Lynch
Det er rigtig svært. Men hvis man lige skulle tage hvad der umiddelbart falder mig ind, så vil det idag se sådan ud: Film The Lion King Closer E.T. Schindler's List Memoirs of a Geisha / Amélie
Karakterer Georgia Lass (Ellen Muth i "Dead Like Me") Larry (Clive Owen i "Closer") Melvin Udall (Jack Nicholson i "As Good As It Gets") Hoke Colburn (Morgan Freeman i "Driving Miss Daisy") E.T.
(Dog ville en rigtig top 5 over mine yndlingskarakterer lige for tiden dog nok hedde: Animal, Fozzie, Kermit, Rowlf og Gonzo)
Skuespillere/Skuespillerinder Johnny Depp / Fairuza Balk John C. Reilly / Kate Winslet Clive Owen / Natalie Portman Ben Kingsley / Meryl Streep Jim Carrey / Meg Ryan
Instruktører Tim Burton Steven Spielberg Luc Besson (Uh, nu får jeg nok slag, men jeg synes han er dygtig) James Cameron Lars Von Trier
Hvorfor skulle du få hug over Luc? Givet, han er ikke blandt mine favoritter, men manden har da lavet 4-5 gode film i sin karriere som instruktør, så han er bestemt ikke uden evner. :)
Jeg er generelt ikke meget for de her top-X lister. Jeg synes det varierer en del hvad man lige mener er det/de/den bedste på et givent tidspunkt. Men jeg blev bedt om at lave en liste, af en anden bruger her på siden, så here goes:
Film: 1. Godfather (1+2) 2. A Clockwork Orange 3. Reservoir Dogs 4. The Big Lebowski 5. Sin City
Karakterer: 1. Don Vito Corleone 2. The Dude/Jeff Lebowski 3. The Bride (eller Bill - depending on mood :)) 4. Alex de Large 5. V
Skuespillere: 1. Jack Nicholson 2. Marlon Brando 3. Al Pacino 4. Clint Eastwood 5. Morgan Freeman
Instruktører: 1. Stanley Kubrick 2. David Lynch 3. Quentin Tarantino 4. Coen brødrene 5. Martin Scorsese
#23 Det var under bæltestedet!!! Du ved godt du IKKE må vælge Al Swearengen, da jeg troede det kun var film og ikke serier! Alle ved jo, Al Swearengen er den hårdeste karakterer nogensinde på film!!!
Skam dig Chronos!!! Fy!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#21 filmz-jonasgr 19 år siden
Jeg vil i især fremhæve de sidste 20-25 minutter som hæver filmen fra at være meget god til at være fremragende.
Den efterlod i hvert fald en masse spørgsmål hos mig først og fremmest fordi jeg ikke forstod afslutningen til at begynde med. Det skulle jeg lige bruge en uges tid til.
'Cause I'm evil"
#22 MadMartigan 19 år siden
Pulp Fiction
The Godfather
Star Wars 4,5,6
The Good, The Bad and The Ugly
The Usual Suspects
Karakterer
Don Michael Corleone (The Godfather)
Blondie (Dollar Triologi)
Agent Dale Cooper(Twin Peaks)
Tyler Durden (Fight Club)
Gny. Sgt. Hartman (Full Metal Jacket)
Skuespillere
Robert De Niro
Al Pacino
Harrison Ford
Brad Pitt
Johnny Depp
Instruktører
Steven Speilberg
Quentin Tarantino
Stanley Kubrick
Alfred Hitchcock
Sergio Leone
#23 chronaden 19 år siden
Film:
1. Star Wars Trilogy (Org)
2. Lord of the Rings Trilogy
2. Heat
4. Mulholland Drive
5. Pulp Fiction
Karakterer:
1. Al Swearengen (Deadwood)
2. Raoul Duke (Fear and Loathing in Las Vegas)
3. Walter Sobchak (The Big Lebowski)
4. Blondie (Man with no Name Trilogy)
5. Ripley (Alien)
Skuespillere:
1. Johnny Depp
2. Robert De Niro
3. Samuel L. Jackson
4. Marlon Brando
5. Naomi Watts
Instruktører:
1. Quentin Tarantino
2. Martin Scorsese
3. Tim Burton
4. Stanley Kubrick
5. David Lynch
#24 filmz-Spunkmeier 19 år siden
Blade Runner
Bad Boy Bubby
Lost in Translation
Ed Wood
My Own Private Idaho
Skuespillere:
Johnny Depp
River Phoenix
Bruce Lee
Angelina Jolie
Uma Thurman
Karakterer:
Ed Wood (Ed Wood)
John Boyd (Ravenous)
Nigel Tufnel (This Is Spinal Tap)
Mike Waters (My Own Private Idaho)
Cheng Chao-an (The Big Boss)
Instruktører:
Stanley Kubrick
Tim Burton
Antonia Bird
Sofia Coppola
Yimou Zhang
#25 Herrguth 19 år siden
Film
The Lion King
Closer
E.T.
Schindler's List
Memoirs of a Geisha / Amélie
Karakterer
Georgia Lass (Ellen Muth i "Dead Like Me")
Larry (Clive Owen i "Closer")
Melvin Udall (Jack Nicholson i "As Good As It Gets")
Hoke Colburn (Morgan Freeman i "Driving Miss Daisy")
E.T.
(Dog ville en rigtig top 5 over mine yndlingskarakterer lige for tiden dog nok hedde: Animal, Fozzie, Kermit, Rowlf og Gonzo)
Skuespillere/Skuespillerinder
Johnny Depp / Fairuza Balk
John C. Reilly / Kate Winslet
Clive Owen / Natalie Portman
Ben Kingsley / Meryl Streep
Jim Carrey / Meg Ryan
Instruktører
Tim Burton
Steven Spielberg
Luc Besson (Uh, nu får jeg nok slag, men jeg synes han er dygtig)
James Cameron
Lars Von Trier
#26 chronaden 19 år siden
#27 filmz-Kadann 19 år siden
Hvorfor skulle du få hug over Luc? Givet, han er ikke blandt mine favoritter, men manden har da lavet 4-5 gode film i sin karriere som instruktør, så han er bestemt ikke uden evner. :)
#28 Herrguth 19 år siden
#29 dengmao 19 år siden
Film:
1. Godfather (1+2)
2. A Clockwork Orange
3. Reservoir Dogs
4. The Big Lebowski
5. Sin City
Karakterer:
1. Don Vito Corleone
2. The Dude/Jeff Lebowski
3. The Bride (eller Bill - depending on mood :))
4. Alex de Large
5. V
Skuespillere:
1. Jack Nicholson
2. Marlon Brando
3. Al Pacino
4. Clint Eastwood
5. Morgan Freeman
Instruktører:
1. Stanley Kubrick
2. David Lynch
3. Quentin Tarantino