Jeg synes også temaet til "The Persuaders" er et af de absolut bedste. Men jeg har sjovt nok altid følt at det i virkeligheden slet ikke passede til serien. Det virker tilbagelænet, eftertænksomt og måske en smule sørgmodigt, noget tv-serien ellers absolut ikke er.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
In 1972, a crack commando unit was sent to prison by a military court for a crime they didn't commit. These men promptly escaped from a maximum security stockade to the Los Angeles underground.
Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team.
Ja A-Team er godt theme
Men Cheers og Mash står nu højer på min liste.
Lige med hensyn til Twin Peaks da jeg så serien som lille, blev jeg meget utilpas når de der langsomme stryger eller, hvad det var de satte ind i numret. Men ja selve themet er godt og jeg synes også mere om det idag end da jeg var lille.
Fragglerne og the Sopranos, Alabama 3 har lavet et rigtig godt numre, men deres andre værker lægger et stykke fra "woke up this morning"
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 Benway 21 år siden
Jeg synes også temaet til "The Persuaders" er et af de absolut bedste. Men jeg har sjovt nok altid følt at det i virkeligheden slet ikke passede til serien. Det virker tilbagelænet, eftertænksomt og måske en smule sørgmodigt, noget tv-serien ellers absolut ikke er.
#12 filmz-vassago 21 år siden
#13 filmz-bloodrayne 21 år siden
#14 filmz-dr. hoax 21 år siden
http://us.imdb.com/title/tt0084218/
...man kan høre den i traileren!
#15 filmz-Kedde 21 år siden
Cheers
The Fall Guy
A-Team
Knight Rider
...ren nostalgi :-)
#16 elwood 21 år siden
Today, still wanted by the government, they survive as soldiers of fortune. If you have a problem, if no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team.
Ja A-Team er godt theme
Men Cheers og Mash står nu højer på min liste.
Lige med hensyn til Twin Peaks da jeg så serien som lille, blev jeg meget utilpas når de der langsomme stryger eller, hvad det var de satte ind i numret. Men ja selve themet er godt og jeg synes også mere om det idag end da jeg var lille.
Fragglerne og the Sopranos, Alabama 3 har lavet et rigtig godt numre, men deres andre værker lægger et stykke fra "woke up this morning"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#17 filmz-gimleno1 21 år siden
#18 filmz-Kadann 21 år siden
Helt enig. Temaet er fedt og lægger op til en hel masse, som serien desværre ikke leverer.
Som barn gav det tema mig altid gåsehud, når jeg hørte det.
#19 Martindan 21 år siden
Her er mine:
X-Files
Millenium
MacGuyver
Simpsons
Stargate
Cheers
MPFC (se #17)
Married With Children
#20 Tylerdurden 21 år siden
Friends