Tag og se Andy Kaufman ved Letterman i stedet. Phoenix er blot en elendig kopi! :)
Kaufman var jo komiker (trods sine mange benægtelser heraf) - det er Phoenix ikke (selvom jeg da morede mig over hans tidligere optræden hos Letterman). Så selvfølgelig var Kaufman bedre. ;-)
Nu glæder jeg mig bare over, at hele dette (mestendels uinteressante) mediestunt med den dertil knyttede ret ligegyldige film er overstået, så manden kan komme videre med det som han er virkelig god til: rigtige roller i rigtige spillefilm.
Så mærkeligt det end er, så tror jeg på en eller anden måde faktisk godt jeg forstår hvad det er han har prøvet at sige med det hele. Og alt andet lige så har det fandme krævet en del at udsætte sig selv for den slags i så lang tid. Jeg kan ikke andet end være en anelse imponeret.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg er splittet> På en måde et ret genialt stunt - for han narrede jo en hel del - især var det nemt af afskrive ham som tosset pga. hans baggrund/barndom. På den anden side et lidt irriterende stunt der faldt lidt til jorden da rigtig mange ikke hoppede på fidusen - og fordi Phoenix og Affleck ikke rigtig gennemførte den - de burde i det mindste havde ventet lidt med afsløringen til filmen havde været ude i nogen tid (i forskellige lande) - og afsløringen havde været federe hvis den havde foregået hos Letterman. Men om ikke andet så i hvert fald et modigt stunt.
Jeg hælder mest til BN's holdning når han siger at nu kan Joaquin Phoenix komme videre og lave gode film + levere gode præstationer. Efter min mening er han en dygtig skuespiller :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg synes sgu under alle omstændigheder også at det er godt lavet. At det er en hoax og at det er Joaquin Phoenix gør egentlig ikke så meget. De har ikke opført det som om det var en hoax, for dem var det en film hvor Joaquin har spillet hans livs rolle. Og han har sået tvivl hos rigtig mange, ikke mindst kritikere (hvor de fleste overvejende har været i tvivl eller troet at det var ægte). De ville jo egentlig også have holdt det helt hemmeligt, men blev tvunget af producenten at stå frem. Og der skal dælme også noget mod til at lave sådan en ting og cadeux for det.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#11 dyg 14 år siden
#12 BN 14 år siden
Kaufman var jo komiker (trods sine mange benægtelser heraf) - det er Phoenix ikke (selvom jeg da morede mig over hans tidligere optræden hos Letterman). Så selvfølgelig var Kaufman bedre. ;-)
Nu glæder jeg mig bare over, at hele dette (mestendels uinteressante) mediestunt med den dertil knyttede ret ligegyldige film er overstået, så manden kan komme videre med det som han er virkelig god til: rigtige roller i rigtige spillefilm.
#13 gi-jones 14 år siden
#14 wimmie 14 år siden
Men om ikke andet så i hvert fald et modigt stunt.
Jeg hælder mest til BN's holdning når han siger at nu kan Joaquin Phoenix komme videre og lave gode film + levere gode præstationer. Efter min mening er han en dygtig skuespiller :)
#15 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#16 McPeter 14 år siden
#17 Benny_blanco 14 år siden