Nu skal I høre...jeg bliver desværre nødt til at melde fra til julefrokosten. Der er lidt sent, men det betyder at en anden skal have de penge, som jeg har.
Hvem vil stå for indkøb(og mad) i stedet for mig? Jeg har lavet en indkøbsliste, som jeg kan sende også.
Så listen hedder nu:
The Insider Outbound Sith (snaps) Bony Wangsgaard Collateral HelmerJ Kruse (snaps) Gi-jones Davenport (snaps) Wimmie Patriarch Tiany Michael Andersen Ericmase
Men jeg kan godt stå for det - finder lige et kontonummer i morgen. Vil dog gerne have hjælp til indkøb da jeg jo er lidt "handicappet" i forhold til at slæbe og sådan :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Øv, nu kommer jeg også men et afbud. Har simpelthen ikke pengene til det, vil rigtig gerne med men vil hellere være med hvor jeg har et bedre overskud, har haft nogle private problemer osv som har påvirker og kommet i vejen. Så en kombi af penge og private stuff, men i må hygge jer!
Undskylder især for min trofaste Ericmase, skal gøre mit bedste at ankomme til sommerfesten!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#201 Skeloboy 11 år siden
Hvem vil stå for indkøb(og mad) i stedet for mig? Jeg har lavet en indkøbsliste, som jeg kan sende også.
Så listen hedder nu:
The Insider
Outbound Sith (snaps)
Bony
Wangsgaard
Collateral
HelmerJ
Kruse (snaps)
Gi-jones
Davenport (snaps)
Wimmie
Patriarch
Tiany
Michael Andersen
Ericmase
#202 Ericmase 11 år siden
VHAT?!?!? Nooooo! :-/
#203 gi-jones 11 år siden
#204 Wangsgaard 11 år siden
#205 Skeloboy 11 år siden
Så derfor: hvem vil stå for pengeindsamlingen? og maden...
#206 wimmie 11 år siden
Øv Skelo :(
Men jeg kan godt stå for det - finder lige et kontonummer i morgen.
Vil dog gerne have hjælp til indkøb da jeg jo er lidt "handicappet" i forhold til at slæbe og sådan :)
#207 wimmie 11 år siden
#208 Batsy 11 år siden
Undskylder især for min trofaste Ericmase, skal gøre mit bedste at ankomme til sommerfesten!
#209 Ericmase 11 år siden
Let's not stand on ceremony here... Mr. Hafdal!
#210 Collateral 11 år siden