Gravatar

#221 tiany 11 år siden

den bedste kur mod rygsmerter er rødvin, piller og film julefrokost
Valar morghulis
Gravatar

#222 Wangsgaard 11 år siden

tiany (221) skrev:

den bedste kur mod rygsmerter er rødvin, piller og film julefrokost

Hørt!
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#223 Outbound Sith 11 år siden

Jeg indtager gerne bagsædet, så vi kan fragte Johan til julefrokost. Kan man spise nuggets fra liggende? ;)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#224 HelmerJ 11 år siden

Jeg skal nok komme i god tid, så Davenport kan hjælpe til med maden ;-) han lever jo at at lave mad, giver nok også selv en hånd med, bare jeg ikke skal handle ind, for så ender vi med mad til 60
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#225 davenport 11 år siden

Jeg er på. Skal alligevel arbejde formiddag, så er nok i stødet. - Men heller ikke handle herfra!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#226 Batsy 11 år siden

gi-jones (211) skrev:
Først melder Skeloboy fra pga "en kombination af ting". Så melder Batsy fra grundet "en kombi af penge og private stuff".

Coincidence? ... Just sayin'

Jeg vil gerne hjælpe med maden, men vil ikke stå med det alene.

Filmz THE CLONE WARS!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#227 wimmie 11 år siden

Jeg har overtaget pengesagerne - hvis der er nogen der mangler at overføre må I gerne overføre til 7248 1286192 :)
Har lokket kæresten til at hjælpe med indkøb - han vil også gerne hjælpe med madlavningen hvis der er brug for det...hvis nogen (som jeg selv) hellere vil undvære at stå i køkkenet ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#228 Collateral 11 år siden

God bedring Johan. Hvis der er noget der kan muliggøre din deltagelse må du sige til. Sofaen kan arrangeres ;P
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#229 Patriarch 11 år siden

Hold nu op. Johan kommer, det bestemmer jeg.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#230 The Insider 11 år siden

Hehe :-) Nu har jeg i hvert fald lige aflyst turen til Sverige torsdag og fredag. Så er der bedre chance for, at jeg kan nå at hele. Men øv øv, hvor ærgerligt at gå glip af.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: