Gravatar

#251 davenport 11 år siden

Det er med beklagelse, at jeg må melde bud. Ja, jeg kommer desværre!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#252 wimmie 11 år siden

Ej nu må I da lige...i det mindste må man lige komme med en grund i stedet for bare at skrive at man ikke kommer... (Johan er undskyldt...med nød og næppe) -alt andet er uacceptabelt og I vil blive hentet og slæbt med skrigende og sparkende (især jer der har ondt)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#253 HelmerJ 11 år siden

Det var da som satans, folk dropper jo som fluer. Jeg er stadig på men... lige pt må jeg melde pas på alt hvad der kræver det mindste løften og bevægelse. Har max hold i ryggen, ryggen har sjovt nok svære problemer med at holde min fede krop i bevægelse eller stilstand.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#254 gi-jones 11 år siden

Patriarch (245) skrev:
Jeg vil bede for dig i aften.
Vil du ikke også bede for mig? Bare lidt?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#255 Patriarch 11 år siden

gi-jones (254) skrev:
Vil du ikke også bede for mig? Bare lidt?

Kan I mærke det?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#256 davenport 11 år siden

Det klør lidt...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#257 elwood 11 år siden

Fjern hesten...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#258 Michael Andersen 11 år siden

The Insider (241) skrev:
Guys, jeg er bange for, at det ser sort ud... I dag var jeg uden for lejligheden for første gang siden i lørdags, og det tog mig for evigt bare at gå over til den anden side af gaden. Jeg har det helt klart bedre end i søndags, og det skal nok også nå at blive endnu bedre før på lørdag, men jeg har stadig så mange smerter, at jeg ikke tør at risikere en så lang tur, hvor jeg sidder stille i en bil - især fordi det netop er værst, efter jeg har siddet. Jeg krydser fingre for et mirakel, men jeg tror desværre, jeg må hoppe fra :-( PIS også!

No, vi skal da have vores Elfman-reunion :( Hvis Monty Python kan kan du også.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#259 The Insider 11 år siden

:'-(
War. War never changes.
Gravatar

#260 Collateral 11 år siden

Har vi et overblik over hvem der kommer? Og er der nogen der har behov for overnatning?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: